Saturday, December 19, 2009

aku malu~


:ijat sewel:



salam....
huhu...spt tajuk entry aku kat ats 2 ingin aku mengatakan disini yg skrg ni aku mmg betol2 tgh rase malu...*woot*woot*..bkn ape,tdi aku bru je dpt kol dri ex jiran aku merangkap kwn aku jgklah..hehe..ijat namenye...dy ni tgh odw nk dtg kuantan..katenye nk berjln2 sbb bru je selesai final exam n mengisi mase cutinyelah..kalau sempat die nk jengok aku gak kt cni... berbalik pde cite malu aku ni...mase die kol 2 aku igt aku ckp dgn die lah...tp dgr sore bising2 kat blakang,so aku igt sore kwn2 die..aku ape lg lh tnyelah

aku: jat ko dah kat mane???

ijat: permatang badak

aku: kau tido mane mlm ni???

ijat: kat matelah...

aku: eh aku tnye betol2 ni..bangang ar kau jwb men2!!

ijat: eh tadi 2 bkn akulah,tp bapak aku..hahaha

aku: ek kau ngn sape ni ??nk men2 plak ae ngn aku sengal n biol tol ar!!

ijat: aku dgn family akulah nk p umah sedare,2lah men serang je.. padan muke ko..haha..aku saje wat loud speaker biar satu family aku taw perangai kau mcm ne...

lebih kurang begitulah citernye...aku gase malu sgt sbb aku dah ar ckp bhase y x sepatotnye,mak bpk ijat dgr plak 2...malu aku...haha..jatoh market wei, 4sure pasni cik ghaus si ayh ijat 2 akn pertimbangkan byk kali kalau aku nk jdi menantu die..haha...just kidding ok..huhu
tapi td ijat msj dier kate no hal lah sbb ayh die pon saje nk usik aku...hehe...plus,td time aku nk byr duit wiMAX kt roomate aku tbe2 aku menggunakan bhase yg agk skema jgk lbih krg mcm ni "ni duit kiter dgn syuhada ae"..ermmm,tbe2 gne kiter..hahaha...dahlah kitowg dulu aku kau je tp sejak2 dah dingin ni rase len mcm plak...ahh,lantaklah..kalau korg rase bnde yang aku crite ni xdelah memalukan sgt suke hati korg ar..hak individu tp bgi aku hal ni agk segan gak ar...
kaylah chow..nk smbg crik argument utk assigment aku...asyiklah trsekat2 cz syuhada melalak2 mcm org x cukup akalnye...xdpt aku nk fokus 2 yang aku berblog ni...hehe~








2 comments:

  1. peh...
    hana...
    malu gler...
    ak bce cter ko ni jerit2 au.

    hahaha
    cik ghaus 2 knal ko ke??

    ReplyDelete
  2. haha..mstilah kenal..
    jiran aku ar..b4 hanafi shah duk sblah umah aku dowg ar duk c2...malu seh..

    ReplyDelete

luahan rase