Friday, January 1, 2010

cuti..cuti..dan cuti....


Tgal 2 ari je lg b4 cuti aku ni nk abes..huhu...cedeynye..
aku x reti pn nk blik kuantan lg...assgment pn still x siap2ag..
Ntah ar aku mls sgt nk wat assment bel 313 tu..aiyo..dah ar nek cuti ni nk kene anta..
cuak seh...nsib bek yg len dah hampir settle..kalo mlm ni aku berkeje keras insyaALLAH siaplah..huhu
arap2lah aku kuat..haha..tp mcm ne ngn bel 313 tu ek...syuhada tolong aku!! haha..
spnjg cuti ni ak berjalan je..huhu..dgn kwn2 n family tersayang..seronok!!
alhamdulillah elaun yg ditunggu2 msk jgk akhirnye..pasni xdelah aku menyusahkan mak ayh aku lg..
dptlah gak aku shopping sket2 ngn kwn2 aku..hehe..smlm aku hang out dgn nadia,akim,ijat n adik die..
Bestlah jgk..wlaupn kne tggu 4 jam kat umah nadia sbb nk pjm kete ayh die...then kete plak wat hal..
tp xpelah..lps tue kitowg enjoy je..kalo kuar ngn mamat 2 org tue mmg xsah ar kalo x p karoke..
tp dowg jelah yg nyanyi..aku n nadia lbih eager nk membeli belah..haha...smlm sempat jgklah aku berjumpe dgn kwn aku yg seorg ni..mr.kamil..die dtg dgn mito..jmpe dlm 5 minit then dowg nk blik..
xsangke si kamil ni dah tinggi..huhu..yelah dah 2 taun x jmpe..
Ermmm.xde bnde lgi kot nk merapu,ini ajelah..SLAMAT TAHUN BARU!!
Aku tahun ni just ade 2 azam je..nak dptkan result yg gempak in asasi ni n nk happykn sumeorg..
no more tears..ceh2..kaylah..daaaaaa~

3 comments:

  1. BE STRONG SAYANG IN WHAT EVER COME to you.. jus accept it and assume it juz for increasing ur iman... ingat, Allah hanya akan menguji keimanan seseorang mengikut kemampuannya. sesungguhnya Allah lebih menyayangi dy.

    ReplyDelete

luahan rase