Saturday, January 23, 2010

happy x happy sgt...

salam..
hari ini bermula dgn indah skali..hehe..
ape yg indah nye??haha..mane x nye pagi2 buta lgi ini,housemate kitorg
si aini tu dah terjerit2..''korg2 bgon!!bas utk g pdg lalang grk kol 9..
adoi..bwu terigt yg pagi ni aku de program..ceramah ''cabaran dan hala tuju remaja"huhu..
ermm,ngntok sgt bgon pagi ni...mane x nye aku stay up sampai kol 3 lbih...igtkan nk siapkan 
assignment bel 313 tue, tp wat sekerat then ralit ngn ym..haha..ape nak jadi ek...smlm,aku,dilla n kin p tgk wyg...
ADNAN REMP-IT..mule2 xnk pn tgk cite tue,tapi ble dah ramai sgt kate best n bley bwat gelak 
smpai guling2 tu yg aku nk gi tgk jgk cite itu..oklah,berjaya jgk bwt aku gelakkn..walaupn de part2 
yg agak bodoh overall x rugilah duit yg aku keluarkan utk tgk cite ni..=)


berbalik plak pade ceramah yg aku pegi tdi..ermm,sgt best ye..
pn.Aluyah,penceramah kitowg tadi mmg memberi kate2 nasihat n semangat dgn 
pnuh dedekasi skali..de part lawak jgk tdi yg terjadi n membwatkan aku nk gelak
smpai terduduk2...kitowg,disuruh memnyanyikan lagu kebanggaan uitm..
ape lgi kalo bkn lagu UiTM di HATIKU...ape yg lwaknye,aku bajet2
geng2 aku iaitu aku,dilla,kin,aini n syaza x hafal n xigt sbb lps je mms
kitowg terus x praktikkn lagu ni..aley2 tdi,si dilla rus ni bley nyanyi dgn semangat
n leh tahan gak ar dy hafal liriknye...wawawawaw...x sangka beb!!aku mmg dpt 
control gelak aku tadi..huhu..syabas dilla..x sia2 anda dipilih masuk ke uitm...
haha...


ermm,kalau nk di ikutkan hari ni genaplah hbgn aku dan dia 2 tahun 3 bulan..
tapi nak bwat mcm ne kan..org dah xde...sayu plak ble terkenangkan...
aii..rindunye...dah ckp 3 mggu pn dy pegi...Alhamdulillah,hari2 yg aku lalui 
semakin tenang n tersusun..mungkin sgale rase sedih dah semakin menjauh..bgoslah..
dapatlah aku jalani hidup ini dgn lbih bersemangat lagi..hopefully, mggu dpn aku pnye
plan nk blik mlake tercapai..sudah rindu bangat dgn org2 di sane..
oklah,berhenti di sini dahulu...



                                   -bersame kin mase ceramah tadi-



                                                      - pic b4 pegi ecm semalam-


p/s: thanks dilla sbb jadi camera woman kitowg 
       nk ajk bergambar skali jgn haraplah kan??~

5 comments:

  1. kuang2... gi tgok Adnan Sempit....tak ajak gua!!! by the way, gua pegy tak yah kuar duit sendiri... hahahahaahaha

    ReplyDelete
  2. ala,apa brg pakai duit parents..
    x rock ar...huhu

    ReplyDelete
  3. aku kan sayang uitm..ajajaja, ko je yg memandang serong org seperti aku,tolong bangge sebab dapat kawan bersemangat waja cam aku nih skg!..ceh2..perasan!yeay2!! minggu depan ite balik jugak hahah!! meh kite tinggalkn syuhada beramai-ramai. jum balik jum!!:D

    ReplyDelete
  4. huhu..aku bangga giler ar cz de kwn mcm ko taw x!!!ok2 jom..biar dy lak honeymoon ngn cik nab!! haha~

    ReplyDelete
  5. pan***2 je ko an!! aku memang suke bab2 honey moon ni... lagi ngan ex-hana ni... hahahaha

    ReplyDelete

luahan rase