Thursday, January 7, 2010

kusut...

xtaw n tulis ape...yg pasti kpale otak aku berat sgt...
mcm2 masalah ade ni...aiyak...dugaan2...terase nk terbang je blik umah duk bwh ketiak ma n ayah..
tapi perjuangan harus diteruskan...serious aku rase btol2 sunyi n bosan.... sejak die pergi aku rase 
len sgt...nsib bek kwn2 ade...diowg ar kekuatan aku kat cni...kalo lah dowg xde 4sure aku menangis
and meratap je...dah msk 2 bulan aku kat uitm ni sbg pelajar part 2 prelaw...keje mkin ari mkin byk...
program pn byk...jadual aku mmg pack gler..ermmm,even nk p kendui arwah sabtu ni pn xdpt..
sedih sgt...hopefully,mggu dpn xde ape2...nk bwk kin blik mlake n pergi melawat pusara arwah..
rase pelik sgt ble gne term ''arwah''..tp 2 je slh satu cre nk sedarkan aku yg die dah xde..
kat cni aku hrp sgt yg kisah aku ngn die tu xusahlah ditnye n dibangkit2kan lg.. itu kisah kami,hal kami and kenangan kami..ape2 pn yg berlaku sebelum ni biarlah jd kenangan abadi bwt aku...smpai ble2 pn aku ttp
sayang die...skrg ni just nk fokus pde hal2 berkaitan dgn mase dpn aku je...yg len dah xpnting...
harapan ma n ayh terbeban kat bahu ni...moge2 x hampakan mereka...n to all my friends,i really2 love all 
of you..aku sgt menghargai persahabatan yg dah terjalin erat nie..skrg aku taw xde ape yg lbih indah n 
dpt happykan aku melainkan korg sume...cinta bley dtg dan pergi tp kalau ilang sahabat sejati xmungkin akn dpt blik nilai persahabatan yg pernah kite rasai...

2 comments:

  1. kesimpulannya na, hargailah seseorang itu selagi dy masih di depan mata... kan?

    ReplyDelete
  2. yup...
    sesal dahulu pendapatan,
    sesal kemudian xde gna...

    ReplyDelete

luahan rase