Friday, April 16, 2010

sebulan di rumah~

dah sebulan berada di rumah.. ermm badan aku ni entahlah,nak kate mkin kurus aku rase x kot. ahak. mkin menembam.. nak bwt mcm ne aku diet2 pn berat badan aku still x berubah2.. takat tu je.. ponat den.. yelah duk umah ni lngsng x exercises, nk g mane2 asyik nek kereta je, x mcm kat kuantan sumenye berjln kaki.. sebulan yg lalu ramai yg ckp aku nmpk kurus tapi skrg dowg ckp aku mkin berisi,, adoiiii.. yelah duk ngn mak, mkn minum terjage..siap dibagi mkn extra2 lagi.. keje plak kat tmpt yg byk makanan lagilah..hnacur diet aku taw x.. cube utk menahan diri dari mkn tapi bau makanan tu btol2 mengugat iman aku der..haha..=P ermm, aku skrg ni xtawlah, mampu ke x utk smbg degree in law nnt, bagi aku bende ni betol2 mencabar.. rase nk give up je, tapi family n sedare mare aku sume berhrp aku dpt jadi lawyer.. mcm ne ni, aku takot sgt!! aku xnk hancorkan harapn diorg tapi aku x yakin..betol2 x yakin..xpelah, aku akn try gak habiskan sem3 ni dgn jayanye.. ibarat kate dilla peperangan baru je bermula.. mmg skrg aku rase mls sgt nk pegi amek muet tu, tapi takot jgk menyesal di kemudian hari.. so skrg ni aku nak kumpul duit byk2 then aku nk shopping pwas2.. wakakaka.. walaupn mak aku slalu bising sbb duit gaji aku abes mcm tu je tapi ade aku kesah?? haha.. asalkan aku pwas.. ish, takot gak nnt betol2 dh kering baru pdn muka aku!!!

aku x taw knape ''dia'' tbe2 carik aku blik..bwt mase ni mmg aku dah buang dia jauh dari hidop aku..  knapelah dia suke sgt kaco emosi and jiwa aku ble diri aku ni dah tenang.. and knape mengharap sgt aku akn simpati dgn dia.. aku x tawlah.. aku taw dia tgh sakit tgh lwn kesakitan tu tp ble dia taw aku mcm endah x endah trus dia ckp xde ape2.. pelik.. bagitaw jelah masalah kau tue.. aku bley je dgr.. perasaan sayang ni masih bersisa tapi cinta dan harapan aku dah lame padamkan.. aku xnk lagi berharap pade bnda yg x pasti.. kau bknlah keutamaan aku bwt mase ni.. aku mntk maaaf sgt2 kalau aku xleh lyn kau mcm dulu.. ape yg tlh kau bwt kat aku sakitnya masih lagi terase.. maybe kau mmg ditakdirkan utk jadi kwn aku je.. aku dah bley trime kenyataan.. semoga ade insan lain yg boleh membhgiakan kau =) kite kwn k??

No comments:

Post a Comment

luahan rase