Wednesday, May 12, 2010

Malang!!

Mcm2 benda jadi hari ni..mmg mcm tuutt... Peh aku sabar jelah.. Dari pagi td until n0w malang je... Ok mula aku plan nk pegi tgk wyg dgn nadia n sha.. Dh plan bek pnye, siap wt plan B lg if ayh aku xbg pkai kereta kit0rg nk merempit je g MB0 tu..tup2 ayh aku dh bgi mak aku plak mrh2 xkasi aku g cne.. Peh,nyirap je..esk ade org nk order makan so nk kne gi beli brglah apelah..kalo nk pegi jgk kne blik awl.. K0nfem2 x lh kn sbb nk gerak pn dh tgh ari sbb stuck kt ospital kerajaan 2 lme gle vavi pnye..aku bwk adik aku jumpe d0kt0r pkar hari ni.. Dtg k0l 10 k0l 1 lbih bwu blik..mmg pnas je hati aku..dhlh xdpt nk hang0ut.. Pas2 ptg td plak,kna anta si ipie tu pegi sk0lh agme..aku mmg dh lme menyirap ngn pkcik van yg sepat0tnye amek dy ni.. Kalo ari rabu je mesti x amek epi.. Peh,dhlh aku penat kne plak g anta dy.. Mmg kalo jmpe pkcik tu gase nk maki je.. Byk kali dh jadi.. Duit van mak aku byr pn0h tiap2 bulan tapi nek nye bape kali.. Odw nk blik dri sk0lh tu,ade eksiden kecik lak melibatkn aku..eei pnas je hati aku.. Nsib bek kete aku xde ape2.. Kalo x, mmg ngam0k sakanlah aku.. Jalan yg slalu aku gna time nk blik tu plak ttp..tbe2 je..peh, kne pth blik.. Beng0ng t0l r.. Then,tadi dpt kbr angin yg final sem ni kt0rg kne d0k pdg lalang..oh n0!! What da heck!! Mmg aku xnk!! Arap2 itu kbr angin je...x kuase aku nk tinggal kt tmpt yg sempit tu..dhlh satu blik 2 0wg je..eh x meriah taw x.. Pas2, makanan kt situ plak kebersihan dy amatlah kurang dititik beratkn..jauh beza taw dgn sekilau c0rner..mall??lagilh.. Megamall yg bur0k n suram tu n tmpt bdk2 baru nk up lepak..t0l0nglah.. Xnk!!...tadi time aku ddk dkt s0fa,x prasan ade charger n0kia yg arwah azzam bgi trgantung kt situ dgn wayar dy berjuntai n aku plak terduduk kt wayar tu,mmg terbeklh ptus terus..sedih sgt wei!! Kenangan aku tu..xtawlh,nk ckp ape lg..xde m0od.. oklah,aku mmg rase sgt x bez ni..bdan pn rase x selesa sgt.. Adi0s..

No comments:

Post a Comment

luahan rase