Tuesday, June 29, 2010

lepak-lepak

salam...
hai guys..huhu..hari ni nk story pasal ape ye,byk bnde ade dlm kpale otak aku ni... xtaw nk start yg mane dulu.. kang tulis pjg2 org plak mls nk bace...ok,start dgn cerita pagi ni ye,aku dgn kofiden dan yakinnye yg kelas mtc087 mr.syahril tue start pukul 11 pagi so lps subuh sambunglah tido..bajet2 nak bgon kol 9.30,then tbe2 dlm pkul 9 suku tue si husna jiran sebelah bilik merangkap classmate aku mengetok pintu dgn kuatnye..huhu..kacau aku tido jelah..dia ckp dah terlepas bas,aku dgn muke selambenye ckp relax ar,kelas lmbt lagi... hahaha...then pdn muke aku n syuhada sbb konfiden sgt,hah amek ko kelas start kol 10...gelabah giler bersiap!! dahlah bas xde,terpakse naik cab,nasib bek murah...maklumlah naik dgn hotstuff...haha..

ok2,cerita seterusnye plak,hari ahad hari tue, aku,ejah,dylla and syuhada telah merajinkan diri berjalan kaki sampai ke medan selera kampung nelayan...hehe...semate2 nk ubah selera je,yelah asyik melantak kat arked tue je,mmg jemu sgt...lauk and masakan yg same je ari2..pegilah kami ke sane..tempat tue berkonsepkan open air...haha...dahlah lampu xde mmg romantik gler ar mase makan tue... sambil2 makan tue kitorg lyn jelah cite2 yg ditayangkan kat screen besar dowg tu...skrg ni kan musim bola so mostly dok paparkan FIFA world cup jelah.. ramai jgklah bdk2 uitm kami yg melepak disitu...lagi pn makanan dia bleh tahan sedap dan hargenye amat berpatutan sekali..mmg boleh pegi lagilah...seronok sgt tmpt tue..mmg kenalah dgn moto medan selera tu which is "must thumb's up''...huhu...dalam perjalanan pulang ke kampus plak ade cerita kelakar,aku ni mmglah takot sgt dgn anjing,mase jln2 tue ade seekor anjing ni jln betol2 dekat dgn aku n ejah...rase nk nangis je, tapi aku terharu sgt sbb time ni lah ejah pegang n pelok aku kuat2.. dia kate jgn takot,jln relax je...dia ade.. even dia pn takot dgn anjing tapi sbb tgk ak dh cuak mcm ape dia jadi berani...hukhukhuk..terharu aku jah dgn mu...sayang ko lebih ar... =p ermm, then ade makcik kat arked ni ckp rupe kitorg same, mcm kembar...hahahaha..mmg tergelak ar aku dgn ejah...tang mane same aku pn xtaw lah...=) oklah,ckp sampai sini dulu ye..enjoylah pic2 kami semase berade di kg.nelayan ari tue...daaaaaaaaaaa~



saye dan ezzah




ezzah aka ejah




syuhada malu




pic ni xde kena mgena,saje ltk..haha


No comments:

Post a Comment

luahan rase