Wednesday, June 23, 2010

no tittle.


hari ini kelas cancel...yuhuuuu...walaupn happy tapi aku dgn mek syuhada ni ttp bosan sbb x taw nk bwt ape... xkan nk terperap je dlm bilik ni...syuhada asyiklah ckp ''hana mr.hiu..mr hiu''....uhhh...keje dia lah yg paling malas sekali kitorg nak bwt...padahal keje dia jgk yg kitorg x siap2...bosannye... nak blog ni pn aku x taw nk blog ape...kekeringan idea sgt2...ok,tbe2 idea dtg, tibe2 terase ingin melahirkan rase kurang berpuas hati dgn bekas kwn baik aku ni.opppss, ntah dia pnah anggap aku kwn baik ke x aku pn x tawlah kn... ok, aku dikejutkan dgn berita yg dia telah mendelete sume kwn2 dia yg ada kaitan dgn aku kat FB... termasuk pakwe kwn aku pn dia remove jgk...ish2 kesian..xde kena mengena k...ntah ape tah masalah dy sebenarnyer.. padahal kitorang memang dah 'divorce' lame pon.. tetibe dy bwt mcm tu plak.. aku pon dah lupa kan dy sebenarnyer..ingat aku ni stalker ke...x kuase der...huhu..yelah mmg aku bkn kwn yg baik kan... yg boleh ko percayai seratus peratus...ko sanggup ketepikan aku and bersame dgn org yg dulu ko kutuk2 tue...mmg aku terkejut sgt2.. x phmlah aku... kalo ko nk taw sampai sekarang aku still syg kat ko and harap hbngn kite akn jadi jernih mcm dulu.. tapi mustahil kan????ko ego sgt2...terlampau2...sampai aku pn dah x kuase nk lyn lagi.. aku harap ko berjayalah mengejar cita2 ko tu..satu je pesan aku jgn pentingkan diri, tolong pikirkan jgk perasaan org lain k... will always love u... one day,kalo ko rase perlukan aku, aku akn sentiase ade utk ko...rindu nk gedik2 and manje2 dgn ko!!!!

p/s gambar2 dibawah ini tiade kaitan dgn cerita diatas..saje2 je...hehe =p










OMG,syuhada skrg mmg suke vain ye...haha...sapelah ajar dia ek????ahak 




No comments:

Post a Comment

luahan rase