Monday, June 14, 2010

tagged pasal beg~

ok, semalam dapat tagged dari cik syaza kelyza ye.
tibe2 rase amat teruja nak bwt tagged ni sbb tagged ni berbeza sgt dgn tagged2 yg lain.
lagipn, maybe tagged ni agk keperempuanan so saya jadi amat2 excited nak bwt.
hehe.

mengikut arahan yg diberi kite kena ada tiga benda utk bwt tagged ni.
kamera,beg, and barabg2 dalam beg tue.
so amek gambar beg tue serta barang2 dlm beg tue dan ceritakan pasal
barang2 tue sume.


 this is my lurvly bag...



beg inilah yang aku gunakan bwt mase ni utk ke kelas and hang out
actually ade je beg lain tapi setakat hari ni, yg ni lah yg paling aku sayang.
hehe...
baru jgk lagilah aku pakai beg ni.
yang paling bestnye, aku beli guna duit sendiri taw.
berkat kerja part time dgn mak aku sendiri.huhu.
and aku mmg suke sgt2 dgn beg yg besar2. mcm beg nak lari rumah.
huhu...
cantik tak??? terpoyo plak dik nun




oklah, ni lah barang2 yang aku selalu bwk kalo nk hang out.
kalo nk gi kelas xde lah aku nk bwk bende alah ni sume, bwk buku and pencil case sudah.
huhu

first of all, handphone
ok, aku akn bwk kemane saje hp ni. yelah kalau xde mmg idup aku xlengkap.
mane x nye,aku ni mmg kaki vain ae, so jgn nak ngutuk2 lak.
even xde kamera SLR kamera hp pn jadilah ek.
haha.

secondly is my red purse.
mestilah ade duit,lesen and kad2 dlm tue kan.
ermm, aku rase korg sume taw function purse tue xpyah lah aku cite detail2 ek.
=p

third, yg korang nampak mcm pencil case jalur2 tue actually tuelah
aku pnye make up case aku. hehe. comey x??
dalam tue ade lah mcm2 alat2 kecantikan wanita ni.
cthnye compact powder, lip gloss, eye shadow and sewaktu dgn nye.
 kerongsang and perfume pn aku sumbat dalam tue gak,..
 xdelah bersepah2. ssh plak nk carik nnt.

the last is my student card.
aku mmg ltk kad ni dlm bag aku.
so xdelah aku teraba2 nak carik.


ok dah siap pun.,thanks syaza......
sape2 nak bwt dialu2kan...












No comments:

Post a Comment

luahan rase