Thursday, July 29, 2010

x keruan.

entah,tgk muke dia je tiba-tiba rase rindu...rindu yg teramat sgt...kenapa korg same???? same sgt... bencilah... aku dah boleh pn lupakan dia tapi tgk je muke bdk tue terus perasaan rindu ni menebal... nasib baik bdk tu cool so x rase pelik biler aku pndg dia pelik... ahhhh, rinduuuuu weiii... cara dia berjalan,bercakap,duduk sume samalah... muka tu lah yg x boleh dinafikan,mmg betul2 same... mula2 dapat tau rase nk nangis pn ade... skrg just keep in touch biase2 je dgn dia... xmo lah lebih2 sbb bagi aku walau mcm mane pun dia, dia tetap x kan jadi mcm abg ''dia''  yg aku knal tu... mereka ttp dua insan yg berlainan... aku just nmpk luaran dorg je same maybe dalaman berbeza sama sekali dan aku x berminat pn nak amek tahu pasal dalaman dia... aku just suke pndg dari jauh je... walaupn dgn tgk dia bwt aku jadi x keruan but aku tahu dia dan dia berbeza... =(

miss u abg... al-FATIHAH~

No comments:

Post a Comment

luahan rase