Saturday, August 7, 2010

kasihanilah aku.

terasa nk berblog plak hari ni. bkn ape just nak luahkan ape yg terpendam kat hati ni sekian lame. ye, aku taw kdg2 tindakan aku dan perkataan yg aku keluarkan agk melampau dan boleh bwt org sakit hati or touching but apekan daya aku sendiri pn xleh nak tahan dah. ok, ini kisah aku dgn seseorang yg boleh tahan rapat jgk dgn aku. mmg x dinafikan dia baik sgt sbb ape2 je aku nk dia tolong dia kan bwt dgn rela hati. tapikan, lately ni perangai dia semakin menjadi2 membuatkan aku pn dah x sanggup nak hadapinye lagi. kuat sgt mencapup. owh no, aku jadi tension plak biler perangai dia mcm tu. terlalu nak kn sgt atention. kesian kan??? tapi aku ni lagi kesian, sbb kdg2 kena bwt2 faked dpn dia dan tahan je dgn perangai dia yg memalukan tue. bkn aku seorang je yg perasan benda ni tapi ramai lagi kwn2 lain yg perasan. kang kalo tegur bwt muka mcm taik x pon bwt2 x phm or bwt muke innocent. aish, mmg mcm nak mntk pelempanglah..!! bajet2 suci lah yg ko tue x taw ape bende tapi sebenarnye ko sentapkan biler aku tegor ko depan2. malas ar nk ckp2 belakang sbb ko tu kwn aku so aku nk betolkan lah keadaan yg dah jadi makin terok tue. semua org dok mengata ko, ntahlah aku pn xpasti sama ade ko sedar ke x ataupn mmg bwt2 x nmpk. mereka semua pn x percaya sebenarnye ni true colour ko. aku haraplah ko akn berubah and jgn nk dok mencapup je. kesian wei kat aku. letih sgt2. kdg2 rase nk nangis pn ade. aku tahan je. ko sedar x kwn ko yg betol2 baik dgn ko x ramai, siap boleh dikira dgn jari lagi. ko tu baru sgt keluar daripada kepompong, byk lagi bende ko x taw. ko jgn buat satu hari nanti aku jerit kat muka ko yg aku mmg meluat sgt dgn perangai ko tu. huhu~


No comments:

Post a Comment

luahan rase