Saturday, August 28, 2010

teruja.geram.seronok.

my dearies blog...hehe, mengade sekejap...okay hari ni aku nk cerite pasal aktiviti aku semalam...semalam aku,dylla n fiza decided nk berbuka puase di The chicken Rice Shop,,,,bkn sekadar nasi ayam.. mmg byk dugaan and halangannye ye time nk buke pose tu... sampai2 je ECM mmg konfem2lah penuh and sume kedai makan dah kne book so kami dari awal lagi dah plan nk berbuke lps magrib...malangnye lps magrib tmpt makan yg kitorg nak tu still penuh...nak bwt mcm mane sbb aku and kwn2 ni dah mengidam lame sgt so tggu jelah sampai  ade meje kosong...kitorg mmg dah aim satu meja mkn milik pasangan suami isteri ni, dorg dah nk abes makn pn so xpelah tggu jela...tggu pnye tggu tbe2 dtg makcik berbaju merah ni, dy terus diri kat meja yg kitorg nak tu and biler that couple blah dy terus ltk handbag dy...peh perangai mcm haram tau tak!!! mcm x nmpk je aku n dylla mmg dah lame tggu kat situ dy dgn selamba boleh bwt mcm tu... yelah aku ni pk kitorg dah besar xkan lah nk chop2 tmpt mcm tu.. sgt mcm bdk2 ye... x sangka makcik yg ade ank 2 tue boleh bwt perkara sedemikian.. mmg bengang giler ar..dtg2 x sempat org nk keluar dari meja terus ltk handbag.. kami ni yg dah dkt sejam tggu ni dy bwt pndg x pndg je..peh...nasib baik bulan puase...sabar jelah... tapi xpelah, last2 ade jugak meja kosong so dptlah aku,dylla n fiza ni menikmati nasi ayam yg dah mmg lame kami idam2kan... kalah org mengandung... lps mkn, kitorg ber''window shopping'' lah plak..hajat hati nk tgk2 je, lagipn org ramai sgt mmg sesak lah mall tu.. tbe2 nmpk satu handbag, warne merah, dylla n fiza dah suke gler dgn handbag tu, malangnye dorg x leh nak beli sbb dah ade so aim dorg akulah...huhu.. aku ni plak seba salah, hajat hati mmg xnk dah shopping2 tapi dgn godaan sekeliling terus aku call acik mntk duit...gilerlah...terus beli nok...hahaha...nafsu2...nak bwt mcm manekan.. walaupn mcm tu, aku pwas hatilah sbb i like it very muchhh!!! nak2 handbag yg ade  dah mcm ape so pasrah jelah duit elaun ku melayang lagi...hehe..kalo ma tau ni, mampus aku kne bebel...huhuhu.. hari ni, plan nk pergi bkak puase kat sekilau corner plak...owh, sgt rindu dgn masakan abang ustad arap2lah hari ni sekilau corner bukak..kalo x, mmg menangislah kami....oklah,daaaaaaa~ 

- tgh tggu meja kosong -



- muke riang dpt meja -


No comments:

Post a Comment

luahan rase