Saturday, September 4, 2010

luahan~

i don't know how to described my feeling right now..it's really hurt me... i try to just let it go and forget everything but i can't...now i really missed my mum...ape kenalah dgn aku ni...tibe2 jadi sayu je mlm ni... selame ni aku berlagak cool and cbe tutup mate dgn segala hal yg jadi but sampai satu tahap aku dah x leh nak simpan lagi, x boleh nak sabar lagi... segala hal jadi tu mmg menyakitkan... bwt aku rase susah,rimas, serabut je!!! maybe ni kesan drpd roomate aku balik kot..dok dlm bilik seorang2 ni mmg lah fikiran tu melayang kemana2... aku just nak fokus pade hidup aku,dah x larat nk lyn bende2 mengarot and remeh temeh tu lagi... yg pasti aku mmg terase dan terluka dgn situasi yg dah jadi skrg ni... x sabar nak balik rumah dan lupakan sgale2 yg pernah jadi kat sini... :(

No comments:

Post a Comment

luahan rase