Monday, October 4, 2010

entry pendek.

mood hari ni sgt moody ye...asyik nak marah org je...aku pon xtahu nape...kat kantin tadi kalo ade je bdk2 yg mengade2 n leceh2 mntk macam2 mmg aku wat dek je...huhu...mls nak lyn2...cerewet nau!!! maybe simptom2 bulan mengambang dah nk datang kot..ermmm, adilla awk dah ade tande belum????hehe...maklumlah selalunye kalo aku PMS roomate aku pn mesti join same.... woot2... xde bende sebenarnye nak cite just nak gtaw semalam aku happy sgt2...hahahahah....tu je...*wink*malumalu...segansegan...tapi control je beb...hahahahahaha  ;p

semoga keceriaan ini akan berkekalan =)

3 comments:

  1. saya pun dah ada tandaatandaa tuh.heee. asal happy wehh? mehlaaa storyyy.heeee

    ReplyDelete
  2. ermmm,happylah..hal peribadi sket,,,hahahaha,,,,

    ReplyDelete

luahan rase