Wednesday, October 27, 2010

update sikit.

bayak bende sebenarnye nak story tapi disebabkan kekangan mase membuatkan aku mls je hendak meluahkan segalenye kat blog ni... selalu je aku bwt draft tapi x publish... entahlah, kadang2 aku rase care penulisan aku sejak dua menjak ni terlampau beremosi dan boleh membuatkan org pn bosan nk bace... betul x??? setakat ni aku rase cuti aku ni dull je... huhu... bkn ape tiap2 ari pegi keje,balik keje,lepak2 jap pastu xde ape dah nak bwt... nak kuar selalu pn xbleh jgk sbb mase pn xde... even nak g dating pn x sempat taw... poor me... huhu... ok, ari tu ade jgk rase bengang tahap rase nak kerat2 je badan seorang mamat yg ala2 rempit ni or mmg rempit pn sebab xtentu pasal nak angin dgn aku... ntah ape2 je... sakit hatilah tu biler aku ter''maki'' dia sket... ala bkn maki pn just geram n bengang je dgn dia sbb main2kan perasaan perempuan yg lemah dan cpt cair mcm kwn aku tue... aku pn pelik ar, nak kate dia hebat xpn serba serbi kurang... haha... kat sini, aku bkn nak kutuk org ye just aku rase yg jantan tu mmg bajet hot dan xsedar diuntung... x abes2 nak mengikis duit pmpn je... yg si pmpn pn aku pelik jgk, dah terang2 lagi laki tu main2kan kau tapi xtahu lah aku nape ar kau still berharap kat jantan mcm tue... hello, even dia ckp syg kat kau pn tapi kalau dah pasang dua dlm satu mase syg ape kebende lah tue kan... eeeeeiiiii, x suke sgt!!!dan setiap kali igt pasal jantan tue mmg temperature aku nak naik je... dah2 ckp pasal mamat rempit tu ye... kpd mamat2 rempit yg bace blog aku ni kalo ade yg bacelah, bkn niat aku nak hina mat rempit just sbb perangai laki yg mcm tu ar bwt aku pandang makin serong kat mamat rempit ni... ditambah plk dgn kes pacat kena kelar ngn mat rempit tu kan makin membuak2 ar x suke aku kpd jejake2 rempit ni...uhhhh....

sejak dua menjak ni pn insomia aku dtg balik...owh, aku sgt stress... knapelah bende2 mcm ni nak jadi... aku rasekan cuti sem kali ni mmglah sgt x best sbb byk sgt perkare pahit yg jadi...tapikan dlm pahit2 tu ade jgk kemanisannye... hehe... walaupn sikit, bolehlah drpd xde kan.... aku berharap sgt2 segale bende and masalah yg jadi kat sekeliling aku skrg ni akn beredar dgn cpt... aku takot aku x berdaya je... yelah aku bkn kuat sgt... kpde mereka2 yg sentiase support aku thanks a lot ye... and sorry sgt2 kot byk menyusahkan kalian... yelah kne dgr sume cerita dan aduan mengarot aku... kaylah,,,, PEACE =)


1 comment:

luahan rase