Sunday, October 17, 2010

weekend yg mcm hampeh.

hari ni igt dpt relax dgn tenang tapi malangnye sbb bnde bodo aku bwt spoiled mood terus...mmg kesian kat teha yg tmn aku hari ni...xpasal2 abes je tgk wayang yg ntah ape2 tu aku ajk dia balik...ni gara2 aku yg kuar rumah without bagitahu ayah aku lah...padan muka aku...salah aku sendiri...kang dah kena...ermmm, tapi kan aku rase mesti ade je yg dengki tgk aku keluar berjimba2 ni then ntah apelah dia report kat ayh aku sampai ayh aku mengamok mcm tu skali...susah betul ar bler ayh kau dikenali ramai ni...ade je mate2 dok tgk ape kau bwt...sakit hati tahu x!!! dah byk kali aku kne...geram....geram sgt...mcm lah aku bwt bende x baik... sedangkan tadi aku just keluar dgn teha je kot...xde satu laki pn...ntah apelah org tu report kat ayh aku...suke taw bwt cerita bkn2...lain ar kalo aku g berdating memang patotlah kalo dia nk marah sekalipn...arggghhhh, tension!!! ye aku sedar mmg salah aku sbb terlupa nk bgtaw dia tadi...so mmg padan muka aku!! walaupn mcm tu aku tetap sakit hati kat org yg report bkn2 tue...jeleslah tue kan tgk aku pegi jln2... lps ni xde mood dah nak keluar, naik kereta salah, naik moto pn salah...agaknye kalo aku jln kaki xde kot org cam so xdelah org nak report2 kan??? 
even, aku tgh sakit hati,cuak,sedih but aku nak post jgk pic2 yg aku amek hari ni... nak redakan sket kegusaran kat kepale otak ni.... 



dgn ana dlm kereta kat pasar


aku suke pic ni :)



ngn teha dkt MBO...parot di dahi masih ade lor :(


dia rase lelaki itu hot...


x sabar nak tggu cerite HP ni keluar


kaylah...just nak tenangkan fikiran...ermmm daaaaaa~


1 comment:

luahan rase