Thursday, November 18, 2010

aidiladha.

salam aidiladha bwt sume. aku rase xterlambat kot bagi aku utk wish kan??? bkn ape, hajat hati nak update blog ni semalam tapi x sempatlah sbb terlampau penat. yelah,tahun ni family aku sambut raye kat kampung sebelah mak aku yg jauh nun di kuala kubu bharu selangor tue. dahlah cuti sehari je so mmg terkejar2lah kesane dan kemari. walaupon mcm tu raye haji tahun ni sgt best sbb ade bwt korban dan sume sedare mare yg rapat2 ade... syokkk giler... tapi penat dia usah ckplah...Tuhan sy yg tahu... skrg pon penat x ilang lagi ditambah dgn keje yg berlambak2 ni mmg pengsan ar aku mlm kang. oh ye, sebelom terlupa nak cerita sket kejadian yg hampir2 bwt aku satu family x beraye. mase odw balik selangor tu,ayh aku srh aku drive dari mlake smpai seremban, aku dah berusaha pujuk ayah aku utk biarkan je aku berehat tapi ayah aku ckp dia lagi pnat.. nk x nk kne lah bwk le rjgk kereta tu. dahlah keta auto kan so mmg aku tekan mnyk jelah x sedar dah lebih had laju, then tbe2 aku rase mate aku melilau2 ape lagi aku terentap stereng kete dgn kuatnye, menggila jap kete tu kejap ke kiri kejap ke kanan, adik ngn mak aku dah menjerit dah, dahlah aku kat lane paling kanan mmg sket lagi je nk hentam divider tue..kalau x mmg selamat tinggal sume. hehe. alhamdullilah Tuhan masih sygkan nyawa kami sume. lps tu smpai seremban terus xnk bwk kete dah, hehe. lagipon pas pade tu nk masok KL so better ayh bwk. aku ni org melake je mane lah mahir nau jln2 kl tu kan. =p amek acik jap kat ktmb pastu terus gerak ke kampung. ape2 pon,raye aidiladha kali ni mmg syok sgtlah!!! =) now, xsabar nk tggu result degree. kemanelah aku bakal dicampakan kali ni. xnak lah jauh2, nnt xtahan rindulah. hehe. 


lembu yang akan dikorbankan. baju coklat tu sarjan hasan. hehe


pic ipie dan sepupu2 dia yg dok main x ingat dunia semalam sampaikan baju raye dorg sume dah terbang.


on da way to KKB. sy paling buruk, x sempat make up =(







No comments:

Post a Comment

luahan rase