Monday, November 29, 2010

misi saye.

sgt bosan ye dok kat umah lame2 ni...xtahu dah nak bwt ape...now, aku tgh bz dgn program diet dan exercises aku utk membakar lemak2 yg berlebihan kat badan ni... mula2 aku ok je dgn badan ni tapi biler pakwe sendiri perasan yg aku dah berisi peh sentap abes doe!!! ye, mmg skrg cik hana hazwani ni dah gemok sket ye, so kpde kwn2 yg akan jumpe aku or terserempak dgn aku nnt jgnlah bwt2 terkejot dgn my figure ni...huk3... sedih sgt3... dah control makan tapi berat x mo jgk turun2... sakit hati taw!!! nasib baiklah skrg ni aku ade kwn yg akn teman aku jogging ptg2 iaitu cik aiman, and cik nadiah... kemungkinan besar cik sha pon akan teman aku jogging skali tapi aku rase dia dok tepi jelah tgk kitorg lari sbb badan dia tu dah ckp ramping and kalo berlari jgk mahunye jadi kerus...huhu...sha,jgn marah ye... sy gurau2 je... harap2lah impian aku utk kembali ramping spt dulu kala menjadi kenyataan walaupon bende tu sgt ssh nak di gapai... maybe kalo dah dok jauh ngn family nnt barulah nafsu makan ni akan pergi sket2... skrg dok umah dah puas aku halau tapi xberjaya jgk... oh, my mama, tolonglah anak mu ini...jgnlah masak sedap2 sgt...aku pon xtahulah, ape bende je yg mak aku msk betol2 tempting wei...kalah iman aku ni...haha...result further degree pon asal ar lambat sgt keluar...15 disember ni barulah nk keluar,nmpk gayenye hjg tahun jgklah kan aku and kwn2 asasi yg lain dpt menuruskan perjuangan ke peringkat yg lebih tinggi...sgt bosan ye!!! lambat sgt!!! skrg, aku nk berjuang menentang lemak2 ni dulu...doakan kejayaan saye ye kwn2...chaiyok!! :D

No comments:

Post a Comment

luahan rase