Saturday, November 6, 2010

shout out.

tadi tibe2 nak bukak blog one guy ni... x sangka rupe2nye dia dah jumpe pengganti hati dia yg luka tue...baguslah mcm tuekan... arap2lah dia happy dan temu cinta sejati dia so pasni xpyahlah nak kutuk2 aku ckp aku tipu kau or main2kan kau ae... aku rase aku xpernah tipu ape2, dari awal lagi aku ckp yg aku x mungkin terima kau... bkn sbb aku ade org lain ke ape sbb dgn kau aku xrase ape2 pun... aku xpernah tipu kau... aku rase kat blog aku ni aku dah menceritakan sume bende yg jadi kat diri aku, so xkan xphm2 lagi kot.. nak tipu apenye...even kwn2 aku yg lain pn boleh paham... x kanlah sumenye aku nak cerita detail2... bende tu sume hak privacy aku, suke hati akulah nk cite ape pun... mmg aku geram sgt biler org tuduh aku menipu... lagipn,sgale yg jadi ni bkn aku rancang, bende ni jadi sendiri... aku pn x sangka, x duga... dia dtg dgn sendiri... xpelah, bende tue pn dah lps, aku dah xnak pk lagi...aku just doa lps ni ko bahgia sampai biler2... semoga, dia yg ko jatuh hati sejak pndg pertama tu jadi pasangan kau sampai akhir hayat... aku mntak maaf atas segalanye... lps ni, suke hati kau lah nk anggap aku ape... aku dah xkesah... byk bende lain yg aku nak pk... ok, move on to the second problems.. ye, aku sedar yg kadang2 aku ni x matured and x dpt berfikiran matang... aku pn kdg2 x dpt kawal segale bende yg aku bwt... biler bende kecik dah jadi besar baru lah kepanasan pk care utk settlekn nye... hari ni dah dua kali kesalahan yg agak bengong aku bwt... kalau boleh xnak igt dah masalah tue sume...aku nak happy je... xnak dah rase serba salah or susah hati... kaylah...segala yg jadi hari ni akn jadi pengajaran yg berguna dlm hidup ni...semoga hari esk lebih baik dari hari ini dan semalam =)

No comments:

Post a Comment

luahan rase