Tuesday, November 2, 2010

syukur~

alhamdulillah...ape yg aku takot2kan selame ni terjawab sudah... result keluar jugak dlm pukul 5 lebih tadi... mase nak check tgk tadi mmg aku menggigil giler...maklumlah takut2 kene repeat and bermaustatin balik dekat kuantan tue...huhu...then bler tekan je server 3 maka terpampanglah result aku yg x berape nak cantik tue... walaupn mcm tu aku bersyukur sgt sbb semester yg akhir ni lah result aku naik gler2...maybe bagi org lain yg teror2 and biase dpt pointer tinggi diorg pndg sebelah mate je but aku sgt2 berbesar hati ye...hehe... satu peningkatan yg memberangsangkan...xsangka sem yg susah giler nak mati ni lah aku berjaya jugak harungi... maka tamatlah sudah perjalanan ku sebagai pelajar asasi undang-undang uitm kuantan... lps ni xtahulah dpt mane lagi...arap2lah xjauh ehh...hehe... kepade my roomate cik adilla ruslan sy amat berbangga dgn awk... akhirnye ade jgk wakil geng kiter yg dpt further BLS... sambung taw perjuangan kwn2 awk yg x kesampaian ni.. miss u a lot girl... kepade kwn2 yg kne repeat plak,jgn sedih2 taw...ni sume dugaan and ujian maybe lps ni dpt result lagi gempak ke...siape tahukan...

 ermmm, dlm keadaan aku yg suke2 ni hati ni still resah... kalau dulu aku selalu je takot orang akan main2kan perasaan aku ni but now jadi terbalik...malah buat aku jadi makin risau...aku x tahu nak tunjukkan mcm mane but aku akn cube bagi yg terbaik...semoga segalanye berjalan lancar...amin~

No comments:

Post a Comment

luahan rase