Monday, December 13, 2010

percutian utk menyambut penagntin yg sepatotnye meriah tbe2 bertukar menjadi pudar  ni sume gara2 badan aku yg tbe2 menjadi lemah longlai... sekali kne demam lak...dari melake ke bukit beruntung kemudian ke tanjung malim lps tu ke selayang sumenye dilalui dgn lesu dan sayu sekali... kesian kat akak aku kne drive seorang2...penat kot dia... ayah pulak xdpt ikot sbb ade keje yg perlu disettlekan... mula2 rase ok je then demam jadi makin teruk... dah pegi kenduri kawin pun muka sembam je...bwt penat je touch up muka ni lawa2 last2 jadi buruk jgk sbb asyik bersin x henti2 and mata berair mcm ape... :( org lain bergembira, posing sane sini aku just mampu ddk kat makcik2 tgk sepupu-sepapat senyum2,peace2 amek gmbr... apekan daya, badan mmg x larat sgt... last2 pegi jgk klinik sbb xtahan dah nk tanggung kesakitan yg dialami... doktor plak dah suspek aku kne denggi sbb suhu badan tinggi sgt...oh tidak, takot sgt..dia kate kalo demam x reda2 jgk better pegi check darah.. but now alhamdullilah, skrg ni keadaan dah makin elok just tggal batuk and seleseme je yg xnk reda2 lagi... sebelum terlambat selamat pengantin baru bwt kakak sepupu aku kak iera and abg shah, semoga berkekalan hingga akhir hayat :)

No comments:

Post a Comment

luahan rase