Monday, January 31, 2011

suke.gembire :)

hari ni rase happy giler!!! huhu... mcm2 kejutan aku dpt... tq very much to my sweetheart... :) buat hari yg mendung ni bercahaye sket... sayang awk sgt!!!! hehe... terover lak :p yelah, ujan turun x behenti kot kat melake ni... dan kat sini x lupe nk ucap terima kaseh jgk kat ex-kuantanrians sebab meraikan aku mase aku bertandang kat uitm shah alam hari tu... terutama sekali kat dylla, syuhada n wawa.... ohhh, cik ezzah jgk x lupa... tapi xpwas lah korg... dpt jumpe kejap je.... gosip pon x abes  nk di share2 kan hehe...xpelah, nnt ade mase aku bertandang lagi ke sane ae... xpon korg ar plak turun puncak alam... bkn jauh sgt pon kan... sedih jgk ar, sbb kamera hp plak bwt hal so xdpt nk share detik2 bahgia ni sume dgn readers sekalian :( laptop pon same bwt hal... xleh nk detect internet...oh malang sgguh nasib aku... nasib baik ade mereka2 yg gembirakan hati aku cuti2 ni... yelah mendung x bererti hujan lak an... tibe2... huhu... oklah, sebelom terlupa selamat bercuti semua... gunakan cuti ni sebiak mungkin ye :) aku harap sgt2 xdelah bnde2 xbest jadi sepanjang cuti ni... and harap sgt plan holiday family aku nk jelajah utara ngn pantai timur ni menjadi... oh hujan, cepatlah reda...*wink* 

2 comments:

  1. wahhhh bestnye korang gathering balik :D

    ReplyDelete
  2. xpe syaza,nnt kite wat gathering kat melake lak...rindu syaza,aini,intan ngn A...HAHAHA

    ReplyDelete

luahan rase