Thursday, March 24, 2011

tension!!!

hari yg amat stress, bengang, sakit hati sume adelah. dtg2 kelas je hari ni hati ku rase pedih je biler org srh bwt itu ini. haiiii, mcm korg seorang je byk kerjakan aku xde. tapi xpe, sabar je, teruskan jgk bwt bende2 remeh yg patot korg bwt tu. nak bwt mcm mane umur je dah tua tapi still x boleh nak berdikari. nmpk x aku pon busy jgk mcm korg, at least korg boleh bahagi2kan kerja, mcm group aku ni nak bahagikan mcm mane lagi, sume kelas pack,  boleh ke nak skip2 kelas???  tension!!! sebab keadaan emosi yg x stabil hal kecik pon boleh jadi besar tadi... now, sumenye dah selesai, bolehlah aku tarik nafas dlm2 dan bernafas dgn tenang... kalau x rase serabut je... betul2 rase nak balik!!! ma, dtglah sini :( sobs, sobs, sobs..... skrg nak tido puas2, dah bape mlm xdpt tido yg ckp...dan tdi bwt pertame kali nye aku ponteng kelas!!! bagoskan...huhu..gara2 assignment CS yg membunuh tu, membuatkan kelas pagi aku terus ke laut!!! ok baiiiii~

No comments:

Post a Comment

luahan rase