Saturday, March 12, 2011

tulis je.

sajesaje nak tulis belog, sbb rase bosan wei. xtahu nak bwt ape, nak study function kat bwh memekak-mekak membuatkan aku tension sampai xdpt fokus. uhhhh. emosi hari ini stabil. weee~ no more, salah phm, huhu. rase lega glerrrr. kalau boleh xnak dah sakitkan hati sape2 disambil hati sendiri terjage.ermmm, tadi my sis yg rase diri dia hot tu dtg, as usual lah mesti nak bwk abg dagu dia tu. so, sbb dia dtg aku pon amek kesempatanlah spya bwk aku keluar dari puncak alam yg membosankan ni. x pergi jauh pon pasar malam je kot. hehe. walaupon pegi situ je aku rase puas sgt, akhirnye dpt tgk jgk dunia luar setelah seminggu memerapkan diri kat dlm kampus ni. aku pon xtahu ape nk cerite ape just nk mengisi mase yg terluang je. hopefully, minggu dpn segale interview dgn company yg aku and kwn2 pilih tu berjaye!!!damn, saye mmg tgh BOSAN!!!! so, xtahu ape butir bicara yg aku rencana kan ni.. huhu. plus, cik dylla, i miss badly!!! 

No comments:

Post a Comment

luahan rase