Wednesday, July 20, 2011

diet oh diet~

skrg terase diri amat gemok sgt2!! :( mcm mane ni kalau cuti panjang je msti berat bdn naik mcm dipam2... aku pon peliklah, aku rase dlm beberape hari ni aku pnye selera makan hilang ntah kemane but biler aku timbang je berat bdn ni xpenah susut2 makin naik adelah =_='' adehhhh!! ape lagi nak bwt ek??? makan aku dah kurangkan tapi xkurus2... sedih sgt..haha..aku kalau cuti xde benda lain kan nal bebel mesti ckp pasal kegemokan je kan??? tapi kurusnye x!! siang tadi calling2 and msg2 dgn syuhada, yelah kao bab2 diet ni mmg seronok sket bercerita dgn dia sbb dia pon obses jgk dgn berat badan ni and kalo bab berdiet dia lah no 1 wa cak lu ... huhu... mane tak nye kalau korg tgk dia diet mesti korg akan rase terpegun giler ar, dgn x mkan nasi nye, dgn puase nye peh excellent beb!! mmg berkilo2 ar berat turun... then tadi jgk aku dgn dia bwt misi sendiri..hehe... kitorg akan berdiet bermula minggu dpn hinggalah hari raye nnt... alang2 puase dah dkt kan so kitorg grap je opportunity yg ade... harap2 sgt dpt kurus di pagi lebaran nnt sambl boleh posing2 lambai tgn sebelah tgn lagi cekak pinggag tnjuk badan yg ramping gitu, gerenti hot pnyelah... huhu... ;p makin jeleous biler my sis si elin tu skrg ni pon dah makin kurus... kalau dulu dia je aku dok ejek gemok2 but now aku plak amek alih tempat dia.. huh.. makin takot biler tgk berita tadi yg maslah obesiti kat negara kite ni makin teruk ;( xnak lah smapai jadi obesiti xmooooo!!!!!!!! nanti sian my future husband kalo jaln ngn aku mesti org gelak2kan dia sbb isteri dia gemok..xnak lah!!!! tapi aku tahu buah hati intan pengarang jantung aku x mcm tu kan???? betol x yayang mok sy.. =p awk nak sgtkan sy gemok nnt kalau sy betol2 jadi gemok awk jgn nak lari plak ae!! AMARAN KERAS ni!!! kalau awk lari sy akn kejar awk sampai lubnag cacing pastu tumbok awk sampai lumat..hehe... ok, utk buah hati sy yg seorang tu sy nk luahkan kat sini sy betol2 rase happy sbb kiter masih lagi bersame sampai hari ni... ceh, tibe2 aku nk kuar ayat geli ni, sape nk muntah or dah meluat siler jgn teruskan bacaan anda sbb takot nnt korg maki2 or kutuk2 aku dlm hati..ecehhh =p

     to my love one, sy just nak awk tahu yg sy akan sentiase bersame dgn awk x kire dlm keadaan ape sekalipon dan sy berharap sgt one day kite akn same2 gapai impian yg kite impikan dan cipta byk kenangan  bersame-same. love u  sayang :* 

x mo jadi gemok sampai mcm ni :(

cukuplah kalau dpt maintain hot mcm ni :)


dan jadi sweet mcm ni.. hehe :P



p/s: tibe2 entry yg sepatotnye emo jadi jiwangkan???x kena dgn tajuk, sengal betol aku ni.. =_=''


No comments:

Post a Comment

luahan rase