Monday, November 7, 2011

raye haji punye cerite.

rasenye x terlewat lagi n ak wish selamat hari raye aidiladha kan??? so selamat hari raye haji and korban semua. secare terperincinye raye haji taun  ni serba sederhana je so x delah meriah sgt mcm raye aidilfitri, so-so je but kalau pasal makanan mmg super duper awesome lah!!! huhu, until now ade je bende yg mak, akak n adik aku nak masak. maklumlah, time mak cuti ni lah nk request masak mcm2 and biler ank2 dare semua dah ade kat rumah mcm2 jgklah resepi yg kitorg nak buat. now, odw nak buat tiramisu cake, hopefully menjadilah. aku plak, kalau dah ramai2 kat dapur tu hanya mampu melihat je..haha.. xdelah, tolonglah jgk mane yg patot sebab kalo bab2 masak western and pastri ni akak n adik aku lagi pakar kot. tekak akak tekak melayu so lagi pakar kalo nak masak masakan melayu je, yg international pnye saye hanye mampu sediakan perut utk merase je, kuikuikui =p ermm, raye2 jgk, asignment adelah jgk dua tiga yg menanti ni, aku xtahu ar biler aku nk start, lps mkn perut dah knyang mesti nk tido je.. ishhh, ape nak jadi ni, konfem nek cuti ni berat melambung, padan muke aku kan!!! oklah, SALAM AIDILADHA SEMUA :)))




No comments:

Post a Comment

luahan rase