Saturday, December 10, 2011

the day with the darlings~





hanya 3 keping gambar untuk update entry kali ni, xnk cite byk pon just nak bgtaw semalam aku keluar berseronok-ronokan bersame dgn darling-darling aku whose are pija,una and ika yg ade kat rumah di puncak alam ni :)) kami pergi mkn kepci @ kfc yg si una dan pija idam2kan. yelah, dah lame kan hot n spicy xde so biler perise tu kembali bkn main lagi dorg hentak2 kaki nk makan :P bdk kecik pon kalah. maka berbesar hatilah kami ke saujana utama nun jauh disane just nk mkn bende alah ni. hati meronta2 dah ni, sampai kecur air lior but biler time berator nk beli aym ni rase mcm hampeh giler sbb pekerja kat kepci tu perangai mcm hampeh, dahlah lembab. maybe dorg kerja mcm tu sbb x amek kursus managing customer service kot mcm yg aku ni amek! okey hana ko poyo kat situ. huhu. tambah sedih lagi ayam dia x sedap mcm selalu kiter makan mase kat kampung halaman masing2, kecik plak tu. xpelah, yg penting hajat lps dan posing kami ttp nak nmpk ceriakan. korg mampu??? :P opps, dah tulis pnjg2 plak kat ats tdi bkn main aku x mo cite pnjg2kan. apelah hanahazwani ni =.='' adesss~  one more thing, aku kena tahan rindu sampai sebulan kot bulan ni baru ar boleh balik melake. =( lame tu... kerja byk sgt. test pon berderet argghhhh sgt home sick okehhh~ k, daaa <3


1 comment:

luahan rase