Saturday, April 7, 2012

OB oh HRM

hai..assalamualaikum~
dah lame jgk rasenye aku  tak update blog ni kan. ermm, biaselah mood xde so mls nak update. kali ni aku nak cerite pasal life aku kat puncak alam ni. aku nak mengadu kat blog ni yg aku rase subjek sem ni susah sgt!! nak nanges rase.. setakat ni aku rase aku xberape gemar dgn subjek HRM and Organizational Behavior tu.. uwaaa~ risaunye =.="  tak tahu nape, ni salah aku atau salah lecturer yg ngajar subjek tu..setiap kali kelas dorg aku hanya mampu fokus utk sejam pertame je, then sejam berikotnye mesti aku lost dan merewang2 entah kemane2..takot sgt x dapat skor sem ni..so aku kene cpt2lah menginsafkan diri ini dan belajar utk menyukai subjek tersebut T.T utk subjek HRM tu, kwn2 ramai ckp lecturer kitorg tu handsome but bagi aku rupa paras dia still xdapat buat aku suke dgn subjek tersebut..mungkin suare dia yg ckp x clear sgt tu kot buatkan aku cpt bosan dgn kelas dia..OB pon mcm tu jgk,lecturer ni ajar laju nak mati, xde break2 dah...mmg aku tension sgt!!! ok, aku tahu aku mengade =.=" bebawaklah insaf ye hana,nnt dah nak dekat final jam tu baru nak terngadah mmg x guna dah dik oiiii~


gambar sekadar hiasan

No comments:

Post a Comment

luahan rase