Sunday, March 24, 2013

just important thing.

my dear blog,
ok, aku tahu skrg ni blog2 picisan mcm blog aku ni mmg xkan femous pon, dan aku x kesah pon pasal tu, huhu.. lantaklahkan..aku buat blog ni dlu pon actually saje ikot kwn2 sbb time asasi dlu sgtlah femes psl blog bgai ni.. time tu twitter pon x kencang lagi mcm skrg so semua org sibok dok bwt blog... skrg ni aku rase yg aktif just aku ng syuhada je kot..aku pon xdelah aktif mane sgtpon..kalo hati rase nak kongsi n bercerita kat sini baru laju je tangan ni nak menaip..kalo tak, nan adolah kan..ermmm, tadi aku tgk balik entri lame2 aku kat blog ni, ok mase bace mmg rase kelakar sgt dgn ape yg aku luahkan, ayat ntah ape2 je but bile post yg dah lelame tu aku rase happy sgt sbb ade jgk kenangan2 insiden yg aku pon dh lupa mase study kat kuantan dlu but aku boleh igt balik lps bace older post tu..ade kelakar, sedih,poyo but semua tu sgt2 berharga untuk aku igt and kenang =D bende tu x mungkin aku dpt ulang balik.. so skrg ni, memandangkan dah xde pon org bace blog aku ni so lps ni aku rase boleh je aku nak tulis ape2 je bnde penting yg jadi dlm hidup aku kat sini..ye, aku dah rugi byk sbnarnye sbb time degree ni mood menaip blog lngsng xde...yelah degree ni mmg xsempat mane pon nak pk nak tlis ayatape kat sini..byk sgt keje..lagipon skrg  sume bnde byk aku update kat twitter..tapi rase mcm rugi jgk kan..but what to do..dh final year pn..tapi xpelah, lps ni aku janji,kalo ade event penting je yg jadi, aku nak share kat sini..so nnt ble bosan2 boleh bae balik and kenang balik saat2 yg dah berlalu tu..oklah encik blog..selamat malam








No comments:

Post a Comment

luahan rase