Sunday, June 23, 2013

bedak tanaka RM20 je!!!







hai korang!!! ni aku nak promote skit bedak tanaka yg aku n adik aku dok sibuk jual skrg ni..hehe..bkn ape, sbb bbedak ni best so aku rase xsalah kalo aku promote kat org lain jgkkan..lagipon aku tgk org lain jual mahal mcm ape, so aku rase bnde elok mcm ni buat ape nak jual memahal if kalo boleh kongsi ngn semua org lgi baguskan.. so, aku sendiri dah try bedak ni, mmg elok, kulit rase halus je biler pkai n rase makin cerah, nak2 akuk mmg hari2 p kls nek motokan, mmg sntiase terdedah kat cahaya matahari, so biler pkai bedak ni minyak kat muka makin kurang, liang roma pon makin kecik..kwn aku try apply kat tgn kiri dia je saje2 nak tgk bedak ni brkesan ke x, and after 3 hari gna mmg tangan tang kiri tu lagi cerah dri kanan!! nnt kalo dah dpt permission dia aku ltk pic dia kat blog ni k :)) so sape2 berminat boleh dapatkan bedak ni dari aku~




harga RUNTUH!! bedak tanaka original, only RM20 include postage!! berat 110g!! size BESAR!! cpt2 sementara stok masih ade!! ade 4 jenis pilihan haruman 

putih-jasmine
kuning-original tanaka
hijau-lemon
pink-rose

Tanaka ('',)

BEDAK TANAKA original from myanmar, only RM 2o include postage for 110g! pm...
Selain dijadikan bedak sejuk , bedak tanaka ini boleh juga dijadikan foundation ya ! hebatkan !


Bedak sejuk : cuma basahkan tangan atau campurkan bedak tate dengan jari dan sapu kan ke muka. Lepas 30 min boleh cuci atau nk pakai sepanjang malam



Foundation : cuma sapukan bedak tate secara rata ke seluruh muka guna tangan atau span muka. 
Muka takkan berkedut masa bercakap so bolehla bercakap semasa atau selepas sapuan.



Boleh digunakan untuk semua jenis kulit berjerawat, sensitif, normal dan sebagainya. 
Sesuai untuk lelaki dan wanita juga dewasa dan kanak-kanak




p/s: sape2 berminat boleh email saya hanahazwanihassan@yahoo.com atau PM fb saya yg link kat sebelah tu ye :)) 













No comments:

Post a Comment

luahan rase