Monday, July 22, 2013

ocibian

assalamualaikum...

lamenye xpdate blogkan..asyik post pasal bedak je..huhu..bkn ape busy yg amat sgt sem ini ye..now, dah seminggu pon dok kat rumah baru rase nak menaip kat blog picisan ni..hehe..skrg aku tgh cuti sem and kalo result sem ni xde kantoi bolehlah terus melangkah buat pratikal kat melaka ni je..yeahhh, xpyah dok jauh dari family lagi..harap sgt lulus dgn cemerlang and boleh pursuit trs dgn practical..  actually, byk bnde nak cite pasal memori2 yg terlakar spnjgn lima sem jadi student customer service kat puncak alam tu..but kite start slow2 ye..sem 5 ni aku rase sem pling ohsem sebab aku makin rapatlah dgn budak kls, klo before this bkn xrapat just jarang hangout or lepak dgn diorg tapi bile dah last2 ni makin byk plak aktiviti kls yg kitorg organize and bnde tu semua buat kitorg semua jadi makin rapat :') mesti lps ni akan rindu dgn gelagat ocibian semua, sbb dah last sem ni jgklah satu kls kene denda..hahaha..denda sbb bonding kuat sgtlah konon xnak pandai seorang2 :P ok nanti aku cite pasal trip,event and ape2 jelah ea..kalo malas skalipon aku akan try post at least picture kat sini..aku xnak ilang memori tu semua..to my ocibian, i hope all of us will grad on time and god always bless us, insyaAllah :D



p/s: pic mase kitorg buat talk :) actually ade lgi 2 3 orang xmasuk dlam ini gambar~ adeh =.="

No comments:

Post a Comment

luahan rase