Tuesday, April 22, 2014

sengketa kita



Kita bergaduh besar semalam
hanya kerana berapa keping gambar
pada aku ia bukan apa-apa,hanya kenangan waktu belajar
bagi engkau itu masalah besar kerana hanya dia dan aku yg kau nampak
sedangkan yang lain dibelakang terus kau buat tak nampak

Mungkin salah aku, tidak pernah faham perihal dirimu,
Rasa cemburumu, rasa curigamu
Namun aku tak pernah mendustai apa yang sudah dibina
Sekuat hati ku cuba setia, tak pernah terlintas untuk mengubah semua
jauh lagi perjalanan kita, betul kata org selagi tak tidur sebantal
selagi itu tak akan kenal

Terserah padamu untuk menilai diriku
Aku tak berdaya untuk buat kau percaya
Yang aku mahu kau tahu
Cinta aku hanya untuk engkau
tiada dua atau tiga
Hanya engkau 

Hati menangis sedih saat engkau hilang percaya
saat engkau mula mempertikai
Namun hati ini masih kuat
untuk terus menyintai
untuk terus menyayangi
kerna bagiku engkau satu hadiah paling bernilai~

No comments:

Post a Comment

luahan rase