Saturday, December 26, 2009

home sweet home

Akhirnye..sampai jgk aku kat umah ni..
semalam aku sampai MC dlm pkol 2 ptg...
tanpe diduga azzam terpacak dpn aku...
terkejot aku...ermm,die nmpk berisi n makin tough..hehe
last time aku jumpe die, xdelah badan die mcm tue..haha..
then azzam tlong aku angkt beg2 aku pegi kat kereta...
ma,acik,epi n ana dah tggu aku kat tepi jln tue..
dowg nak pegi beli baju skolah n melawat adam kat pokok mangga...
penat sgt smlm..sampai umah aku melepek je...xwat ape pn...sgt penat...
ermmm,ble2 dah penat ni fikiran pn melayang2..mule mengenangkan kisah2 yg lalu..
adeh...xnk igt lagilah..xsuke...ermmm...akn ku cbe utk tepis sume kenangan yg pnah ade.. 
so dptlah aku mulekan misi2 aku ni...hehe...kaylah nk mlyn epi men game..daaa~

No comments:

Post a Comment

luahan rase