Thursday, December 24, 2009

menunggu detik kepulangan..

Hari ni sume housemate aku sudah kembali ke rumah msing2..aku je yg akn blik melaka esk..
mlm ni memandangkn umah aku kosong so aku terpakse bermalam di rumah zura..classmate aku merangkap bdk melaka gak..pagi esk tket pkol 8.45 pgi..dlm kol 2 ptg smpylah ke tmpt yg dituju..insyaALLAH..
Aiii...tp 2 bknlah pe yg nk aku coretkan ari ni..entahlah..kdg2 aku rase x sume org btol2 phm aku..
knal aku..kate kwn dah lame tp still xtaw my true colour..tbe2 je nk berkasar dgn aku sesuke aty..
pleaselah kalo dulu bley ar die nk mrh2 aku n tegur2 aku tp skrg sorrylah..aku dah taw ape yg aku bwt.. 
kalau bnde tu btol xkn nye aku ckp..n aku hrp sgt yg die tu jgn nk nek angin x tentu pasal.. i know what i am doing k..jgn igt die je bley mrh...aku pn bleylah..ermmmm...bosan....harap2 cuti kali ni xde mslh.. happy je.. amin....

1 comment:

luahan rase