Tuesday, February 23, 2010

bila sumeorg tertekan ~

salam...
owh hari ini sudah terlepas separuh drpd beban yg aku tanggung..
test final BEL 313 and mid-term test 260 sudah pn berlalu tadi...
semalam speaking test n test 039 pn aku dah bwt...
assignment pn sudah settle tgal nk adjusted sket2 je lagi..
lps ni dah x pyah tgk2 lagi bnde tue sume..
dah naik loyer tekak aku ni dok mengadap bnda tu je..
uhhh, lega sket kpale otak aku ni...even aku xdelah struggle giler2
mcm sesetengah kwn aku tapi mggu ni mmg sgt2 menyiksakan...
sume org mengalami keadaan yg same...TENSION!!!
aku dah mmg x sbr nak blik rumah...dah muak duk kuantan ni...
asyik pndg pemandangan yg same,katil yg same n buku2 yg same,
peh mmg menjengkelkan..uwekkk...huhu..ape yg aku mengarot ni...
aku pn x tawlah...aku harap study week ni aku dpt mengerah kembali
tenaga2 aku dan membuat revision sehabis2nye..
insyaAllah...
owh x ye jgk ye,aku jgk terase tension dgn beberape keadaan kat 
rumah aku di Kuantan ni...dgn gangguan2 bunyi alarm yg x dimatikan
dgn segera mase aku tido..peh mmg tensionlah..pagi2 bute plak tu...aiyoo..
lps tue sikap sestngah org yg berperangai pelik
mcm nk ttp pintu rumah dan
nk refill air pn mls...aik,peliklah..ish2...
maybe bgi org len bnde ni bknlah ape sgt...
tapi bgi aku kdg2 bnde ni pn bley jadi pnce bwt kite angin tbe2...
kalo sekali dua xpe,ni dah byk kali jadi dan boleh
diibaratkan spt rutin harian mereka dah..
nak tegur dpn2 takot ade yg terase hati n x leh trime plak..
aku dah penat n xnk dah gadoh2 lagi...sgt x best taw x...
so kpd sesape yg terase aku mntk maaf byk2...
kpd kwn2 aku yg bakal menghadapi final sem 2 ni
kite bwt persediaan yg sebaiknye2 ok...chaiyok!!!


1 comment:

  1. gud luck utk final hana!
    biasa la tuh, laen org, laen perangainya..
    sabau je le..
    :D

    ReplyDelete

luahan rase