Thursday, February 25, 2010

my soulmate~

ok2...hari nie aku rase nk memblog pasal seorg mamat ni...
actually dah lame dah nk ceritakan pasal dia tapi aku bz sgt..
xde mase lor... lelaki ini amatlah istimewa dlm hidup aku...huahahaha 
tapi bkn kekasih ke ape ye... just aku rase dia ni soulmate aku kot...
sudah hampir 4 tahun kami menjalinkan persahabatan..
everything yg jadi dgn diri aku aku akn crik dia... mcm tu lah jgk dgn dia..
rahsia2 aku sume dia taw kot...huhu... peh kalau lah dia pecahkn 
segala rahsia aku tue matilah aku wei... tapi aku percaya dgn dia...
and yakin dgn ketulusan hatinya... ecececeh..dia xkan musnahkan kot 
kepercayaan yg aku dah ltkkn kt dia... harap mcm itulah hendaknya...
lelaki ini mmg sgtlah degil,mmg ssh dia nk dgr ckp org... kalaulah dekat
mmg aku dah terajang2 dah kau... oklah lelaki yg aku mksdkn
ialah AHMAD AFFIF or kwn2 dia pggil dia APIT.. .huhu... aku harap 
persahabatan yg terjalin antara kita ni akn kekal smpai bila2 ye...
buat affif, kau jgnlah keras kepala sgt n jgn ikotkan sgt ego kau tue...
fikir mase dpn, perjalanan hidup kita masih pnjg okay...
even kau kat langkawi, aku kat mlake and kdg2 kat kuantan aku akn
sentiase doakan kesejahteraan dan kebahgiaan kau...
semoga kau dpt bertemu dgn wanita yg betul2 memahami kau mcm aku...
eeeiii,geli lak aku...tapi itulah hakikatnye kan...haha..
hope kau igt lagi janji kita mase form 4 tue...hehe...
mesti kau dah lupakan?????

    apit away

No comments:

Post a Comment

luahan rase