Thursday, March 18, 2010

aktiviti hari ini...

salam....
hari ini merupakan hari bertama cuti sem aku..hehe..so aku nk ceritakan aktiviti yg aku bwt sepanjang aku duk kat umah ni... peh bunyi mcm dah lame lak duk umahkan...haha...padahal baru sehari je...ok2 first of all, hari ni aku bgon awal taw...bangga giler bunyinya,maklomlah kalo kat kuantan 4sure kalo xde kelas or xde exam aku akn bgon lambat pnyelah..terbek!!! huhu...tapi kat umah ni gase pas suboh tue xnk plak mate ni lelap... so aku amek keputusan utk menghantar adik aku n kwn2 dy p skolah...bek kn???haha... kalo dulu ayh srh anta je bdk2 tue p skolah msti aku mls pnye tapi pagi ni aku yg offerkan diri kot...blik je dari anta adik aku mata aku ni menjadi semakin layu...haha...apa lagi aku smbg ar blik tido aku..agknya mmg ssh kot aku nk berpisah dgn tabiat aku ni...tapi tido xdelah lame sgt pn,x sampai tengah ari pn sbb epi jerit2 srh aku bgn n kemas2 umah.. huhu... kacau betollh adik aku ni.. aku gagahkn jgklah diri utk bgn sbb takot gak bwtnya mak aku blik nn nmpk aku still bermalas-malasan dikatil sudah tertentu dy akn membebel x henti2..owh no...x sanggop aku... then aku jlnkanlah rutin aku seperti kebiasaannya aku de kat umah ni... ptg plak aku men kejar2 ngn adam... best giler even pnat... seronok aku tgk si kecik tue tergelak2 biler aku kejar dy.. lotih ar, 4sure aku akn kuruslah kalo hari2 aku mlyn si adam ni... xleh duk diam lngsng... lasak mcm ape... hehe... and hari ni jgk aku pegi pasar rabu kat tmn maju tu... hjt hati nk jumpe cik teha tu tp aku kol2 x angkat... terserempak ngn adik dy, adik dy ckp kakaknya tgh terbongkang kat umah... ish2 x manis betollah k... hari ni jgk aku maraton tgk cite jepon smpai hbis even cite GTO tue dah lame tp aku bru je nk tgk auw.. ade 3 koleksi lgi yg aku nk abeskan...hehe...tgh ari td smpat gak ar aku mlyn dvd pirate tgk cite santau dgn epi, ana and kwn2 ana...  xseram pn cume de gak ar terperanjat2 sket... name pn santau kn so bkn cerita hantu ye... ckoplah smpai disini sudah kehabisan idea lor... sorrylah kalo entry klai ni agk membosankan cz aku pn xde bnde2 hot nk story...haha...adios~

No comments:

Post a Comment

luahan rase