Tuesday, March 16, 2010

everything is over~

hype!!!salam~
owh lega sudah rase hati ini...akhirnya tadi berjaya jga sy menyudahkan paper yg terakhir utk sem 2 ni. skrg ni just tggu mase utk blik ke rumah yg manis tue...hehe...sgt2 x sabar ye...maka bermula percutian mid-sem sy slame 2 bulan setengah...kalo x slh kira ar...hehe...mase tgh final tue dah mcm2 agenda yg ada kat kple otak ni utk dilaksanakan spnjg cuti 2 bulan ni...huhu....antaranya ialah nak melantak mkanan best2 especially yg my mum masaklah...then nk tgk tv pwas2...huhu...msti nnt adik aku ckp aku batak ngn tv...tapi ade aku kesah???
tgk sume crite korea n jepon yg aku amek dari kwn2 aku...terutamanya EZZAH...tq syg...on9 kot kalo aku xde keja...men2 ngn adam...hehe...bestnye...jalan2 ngn kwn2 skolah dulu..korg cpt2lah cuti ye...ape lagi ek aku nk bwt????ermm, tidolah kot....huhu...mesti best pnyelah...sudah beberapa minggu aku x ckp tido ni disbbkn study last minutekan...pdn muke aku...
kepada kwn2 aku yg dkt uitm ni,kite same2 berdoa ye semoga kite dpt result yg cemerlang dan dapat naikkn pointer 4 this sem...harap2lah x de paper yg kne repeat...x sanggup dah nk menghadapinya... then kpda penghuni 1408 even sem 3 nnt ade diantara kita yg x kn tggal serumah lagi aku hrp sgt persahaban yg dibina ni kekal bwt slamanya...sumpah aku syg korg sume!!! walaupn aku rase kdg2 adelah jge berlaku selisih fhm antare kite tp itu adatlahkan dlm berkawan...arrrrggggggghhhh, sedihnye nak berpisah dgn korg...uhuk3 ='(
aku akn sentiase igt korg sume SYUHADA, DILLA, NAB, KIN, SYAZA, AINI, EZZAH, CAH, BABY, SAKINAH and DINA....jge diri bek2 ye spnjg cuti ni... kat kwn2 sekelas aku pn mcm tue jgk taw... oppsss, sebelum terlupa igt pesan aku ni, jage badan tue spnjg cuti ni...jgn jadi mcm belon plak bile nek nnt..haha.. pesanan itu utk aku jgk...heeeeeee


No comments:

Post a Comment

luahan rase