Saturday, May 22, 2010


ok,aku dah lame giler dpt wasiat ni.
rase2nye cik dylla-rus yg bagi.hehe.lupelah.
semalam tgk sakinah dah bwt pn wasiat ni tapi aku je still x bwt2.huhu.
sorry ye kwn2 dah byk tagged korg bagi tapi aku x bwt satu pn lagi.


ok aku akn cbe selesaikan sume tagged dlm mase 2 minggu yg tinggal ni k =)


1. Thank and link the person that gave you the cow.
maceh dylla bagi lembu ni kat aku.walaupn juz gambar je yg ko mampu bagi aku trime dgn berbesar hatinye =)

2. bagi balik wasiat ni kepada 7 org blogger yg aktif atau tidak aktif
ok kepada 7 org terakhir yg mengikuti blog saya anda wajib buat ye!!
ala bkn ramai pn pengikut saya..hehe


3. Bagitau diorang ni yang diorang dapat dari orang kaya Sepening Lalat.
korang dapat bende ni daripada org kaya sepening lalat.aku pn xknal sape.
yang aku taw kmpg sepening lalat adelah yg dlm cite ahmad albab tue =p


4. Cerita 3 perkara apa yang selalu anda buat sambil tengok tv.
mkn
men sms
borak2 dgn family/kwn2

5. Bagitau 3 makanan pelik yang pernah anda makan.
- lidah lembu je kot sbb yg lain mcm xberapa nk pelik je.hehe

 
6. Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat Facebook?
266 org je

camner korang jumpa spouse korang or pakwe or makwe, kat mana?
sekarang akak singlelah.so xtaw lagi akn berjumpe di mana =p
xkan yang dah jadi bekas pn nk gtaw kot.hehe


akhirnya sempurna~ =)


No comments:

Post a Comment

luahan rase