Wednesday, June 9, 2010

padang lalang

okay, dah 4 hari aku berada di kampus padang lalang yg ''indah'' ni.mmglah aku berharap sgt aku xdpt tinggal kat cni tpi nk bwt mcm ne kn...dah ketentuan yg maha esa..aku redha...keadaan bilik ni dari luar nmpk indah sgt2...bersih...just berhabuk sket je...tapi tang bab tandas mmg sukar diungkapkan dgn kate2...huk3... amat menyedihkan skali..junior??? ermm,setakat nie ok kot and xde masalah dgn aku..so fine lah..kelas dah start pn..mmg jadual kelas aku pack...penat...walaupn mcm tue aku bersyukur sgt sbb at least kelas aku xdelah mcm kelas lain yg sentiase posponed sbb kekurangan tenaga pengajar... mula2 masuk kelas je dah ditakot2kan dgn pelbagai2 dugaan cthnya mcm sem kitorg yg ade 4 bulan je ni...tapi tolak cuti,program kampus and akitiviti2 mengarot aku nie aku bajet2 program asasi aku yg betol2 blaja ada 2 bulan je...huk2...takotnye...dahlah law ni ssh nak mati...entah aku lps ke x...aku pn xtaw...tapi skrg aku dah mula memikirkan course2 yg bersesuaian dgn aku if aku xdpt persue degree law nnt...mcm2 pilihan dah ade kat dlm kepala otak ni...uishhhh,takotnye dgn mase dpn...jadi org ke x aku ni....takot!!!!!



p/s:  sgt kesian dgn adilla sbb kelas dy x start2 lagi but happy sbb esk and lusa xde kelas =)




- ni pic dpn kampus sekilau yg kitorg xdok lagi-


 

-dlm kelas mdm syat mtc 088-




No comments:

Post a Comment

luahan rase