Thursday, June 10, 2010

mcm??????

bosan sgt2 kat padang lalang ni. padahal x sampai seminggu pn aku and kwn2 duk kat sini. bosana wei. pwas sgt2. xtawlah nak bwt ape. kuar je bilik nmpk pintu bdk2 bilik lain. dahlah makanan kat sini x sedap even murah mcm ape. aish, kalau berlarutan mcm ni leh jadi giler taw x!! mcm mane lah bdk2 laki and bdk2 pretesl selame ni   hidup kat si ni ek. aku dah mati kutu dah ni wei. lame2 bleh kurus taw x. bosan....bosan...bosan... dahlah, pegawai keselamatan yg baru dtg tue bajet bgos. abes sume orang dia nk tegor. even pakai seliper nk pegi mkn pn xbleh. bodo doe. sgt2!!! kesian kat pak guard2 kat sini asyik kna marah je dgn "encik" tu sbb terlalu baik hati and buat pejam mata je kat bdk2 yg seksi2 and pakai baju ketat2. itu aku xkesahlah sbb bnde tue mmg salah pn tapi yg kes selipur jepun tue mmg xbleh blah. tadi pn aku kna tgr kot sbb pakai baju pendek. aku pn xtaw sgt takat mane pendeknye.. hahahahaha. nasib bek ade cardigan aku tue. so selamat sketlah. dahlah nak kna pegi kuar bermalam kena ltk kad keluar masuk. peh mcm dok asrama skolah doe. nak mntk tanda tgn bagai. benci2!! igtkan dah sem 3 ni xdelah ape masalah2 yg menyesakkan tapi makin byk  plak perubahan yg menjengkelkan berlaku. mcm gampang!!! 

No comments:

Post a Comment

luahan rase