Monday, July 5, 2010

mcm-mcm rase.

rase sgt2 bosan so ape lagi meluahkanlah ape yg terpendam kat blog ni. first of all, badan aku skrg ni rase sgt x selesa. selesema dan batuk semakin menjadi2 membuatkan badan aku menjadi semakin lemau. huhu. nasib baik ade panadol adilla, hopefully sgale penyakit ni akn reda dgn segera. sumpah rase x best. mmg aku skrg ni kena kuatkan iman aku daripada godaan air batu or ape2 je yg sejuk. syuhada ko jgn nk goda2 aku lagi lps ni!! sedar x sedar dah dkt sebulan lebih aku duk kat kuantan ni. dah mcm2 bende jadi, ade yg best, x best, menyampah n mcm2 lagi lah. susah nk diungkapkan dgn kate2. yg pasti, skrg ni aku rindu sgt dgn family aku. baru sebulan je kot aku x blik dah mcm2 bende jadi. angah aku dikhabarkan terkena buatan org sampaikan dia nk buat kerja pn x bleh asyiklah dok pk yg diri dia tu dah nk mati n owg kat sekeliling dia benci and  menyampah tgk muke dia.aku kesian sgt dgn mak aku n isteri dy yg jadi sedih plus risau  biler tbe2 tgk perangai dia bertukar jadi pelik. ya ALLAH kau selamatkanlah abg aku tu, moga2 dia akn cpt pulih dari penyakit ganjil dia ni.


berbalik plak soal tentang hati dan perasaan aku ni. entahlah skrg ni aku rase sgt x betol dgn sgale ape yg aku buat. aku x nk kecewakan dan lukakan hati2 sesiape. x tawlah nk ckp mcm mane. selalu je kata hati aku ni berkata  ape yg aku bwt skrg ni salah dan patot dihentikandgn segera  tapi aku still teruskan jgk. nak bwt mcm mane aku mmg mcm tu kan last2 menyesal. bagi aku kite ade hak utk buat pilihan tapi sampai bile??? hati aku asyiklah ckp tidak,belum masenye lagi. pening2!!! dah mls nk fikir. rase serabut sgt2. tggu dan lihat je mcm mane kesudahannye nnt. hopefully, happy endinglah... entah betul ke x ni..hahahahaha...rase mcm bodoh je!!!!


rindu dgn si kecik ni



rindu dgn mereka juga =(




p/s: ana,adik dgn adam tggu ateh balik ye.
      nnt ateh bwk korg pegi jln2.

No comments:

Post a Comment

luahan rase