Saturday, July 3, 2010

syuhada punye tagged.



tagged dari si gedik syuhada.huhu.saje je taw nk srh ex-roomate dy bwt
dahlah aku ni xde abg sayang mcm dy so xdpt nk menggedik lebih2.woot-woot




1. ape yg bermain d fikiran u allz skrg
bilerlah term paper aku ni nk siap










2. apekah nme samaran u allz
hana.ateh







3. berikan 3 org yg u allz syg


 my parents
siblings
best friends








4. panggilan utk si die
si dia???
ermm,panggil awk je senang
kalau nak romantik my dear kot.huhu







5. hadiah ape yg u allz impikan dr seseorang yg istimewa


parents: kasih syg yg tiade penghujung
kekasih: kesetiaan yg tiade berbelah bagi
harta bende dan kemewahan biler2 je bleh dpt.betol x??

gedik siot.haha.xleh blah







6. blog mne yg u all suke visit
roomate n bekas2 roomate yg paling aku syg
blog gosip artis.huhu










7. tagkan kpd 15 org rakan blogger u allz
ala xramailah kwn blogger tapi aku nak tagged
sha.ezzah.syaza.faatihah.nunu fauzi


ok,syuhada gedik...aku dah buat..tapi x  se-xtreme ko punyelah.haha
maceh ye =)



No comments:

Post a Comment

luahan rase