Thursday, July 1, 2010

xnk mcm ni lagi =(

Aku rase penat sgt skrg ni. Mcm-mcm bende yg dah jadi. Sgt jelous biler tgk org lain dah dpt ape yg diorg nak selama ni tapi aku xpasti lagi akn dapat ke x bende tu sume. Betol2 rase nak nangis. Dan mungkin mase tulis entry ni aku dah mula menangis kot. Tibe2 rase rindu sgt2 kat sha,nadia n dila. Korang aku amat perlukan korg. Rindu korg! Rindu korg! Byk sgt salah fhm yg jadi kat sini. Ckp putar belit mcm ape. Cubelah jujur je jgn nk berpura2.  Kwn2 kat kuantan aku mntk maaf awl2 kalo aku xdpt jage tutur kata aku. Aku dah xdpt nk pendam lagi. Kenape ssh sgt nk faham. Tgk muka aku ni x kesian Ke??? Nk ckp dah x sampai hati..dan org luar yg melihat keadaan kitorg yg makin berantakan ni jgn suke2 hati je nk buat kesimpulan sendiri, jgn nk bwt andaian sendiri, korg hanya melihat dari luaran sedangkan dalaman korg x taw ape sbnarnye yg jadi. mmg kami sume skrg ni cbe utk pulihkan sgale kekecohan dan slh fhm yg terjadi ni so jgn pndai2 nk bwt cerita je. yang pasti masalah ni akn selesai jgk sbb masing2 boleh trime nasihat dan pandangan antara satu same lain. aku syg korg sume dan aku tahu korg syg aku kan??? hehehe =)

p/s: pic2 kat bwh ni sume org kesayangan hamba =p

adilah



nadiah



sha



kin dan aini



dylla



ejah



syuhada



syaza kelyza





aku syg korang sgt-sgt!!!!!

1 comment:

luahan rase