Sunday, August 15, 2010

melaka oh kuantan :(

satu lagi mggu yg amat2 meletihkan bagi aku. assignment yg berlambak, test yg berderet2, nak kene debate and public speaking lagi. damn!! aku mmg betul2 exhausted ler. byk bende nak kene settle before raye ni. revision pn x bwt2 lagi. giler arrr!!! dahlah naik je cuti raye terus final. ya ALLAH, i don't want to repeat any paper for this FINAL SEM!!! xnak!!! cuak sgt2!!! hopefully lah, sinar keinsafan tu akn dtg dgn cepat. aku x taw knape skrg ni aku agk beremosi maybe sbb faktor hormon badan aku yg x menentu ni kot. aku sebenarnye dah mls sgt nak amek kesah or tahu pasal cerita2 tntg mereka2 yg tgh bercanda kat luar sane. bkn aku jeles or sakit hati tapi tahu x aku xkuase dah nk dgr or lyn. meluat tahu x!!! aku taw aku x baik sgt but when it comes about parents and family aku mmg xboleh nk bersabar ye. now, aku betul2 rindukan family aku, tambahan pula di bulan Ramadan yg mulia ni. Terase sgt biler xdpt berbuka puase dgn family. Rindu giler dgn masakan mama aku yg sedap2 tu, rindu keletah adam yg pandai mengajuk org tu sampai bwt aku gelak guling2, rindu nak dgr suare ipie dgn ana bergaduh2 sbb hal2 remeh, rindu nak dgr ayh membebel2 sbb bwk kereta x ingat sampai mnyak abes, rindu nak gosip2 dgn  acik and dayah, rindu nak lepaking with sha kat dpn umah dia tu sambil tgk bdk2 baru nak up..huhu... rindu dgn abgabg aku...rindu...rindu sgt2.. mungkin aku x dpt blik sampailah 5 ari bulan 9 ni... lamekan??? uhuk3.. nk bwt mcm mane every weekend je mesti ade program so terpakse stay je kat kampus padang lalang indah ni... nasib baiklah ade roomate and kwn2 yg baik hati menemani so x delah sedey sgt.. thanks DYLLA,SYUHADA,EZZAH,JUNE,HUSNA and KIN sbb mewarnai ramadhan  aku kat padang lalang ni.. kalo korg xde mesti aku dah nangis dah..huhuhu...



No comments:

Post a Comment

luahan rase