Wednesday, September 29, 2010

finally~

salam everyone!!! okay,tamatlah sudah perjalanan hidupku di kampus uitm kuantan tue... final exam telah diduduki dgn hampeh skali...hahaha...setakat ni aku xnk ckp pasal result dy dulu..xnak pk pn... kalo failed???? hahaha, terpakselah amek tiket pegi repeat balik... so biarlah dia berlalu dulu...xnk ar spoiled mood aku utk bercuti2 dgn happy skali kat umah ni!!! huhu... ok, sbb dok kat umah maka aku harus amek langkah berjage2 ye terutama skali soal permakanan...OMG, berat badan aku naik 3kg ok!!! 3 kg!!! ni sume sbb mase raye ari tu makan x engat and time study week ari tu sbb selalu sgt stay up then mlm2 mesti nagdu kat dylla lapar so dy kate masaklah maggi ke, kuew tiow pama ke..huhu...dan mmg aku msk pn...hehe... tu x termasuk melantak nasi kat arked yg makanan dia murah2 tue...so jadilah mcm ni.. GEMOK!!! pdn muka aku... setiap kali timbang bearat badan mesti rase stress sbb tgk berat ni x turun2...ok, sy sgt jelous dgn syuhada ye..dy dpt maintain berat badan dy since puase ari tu... tapi aku ni bknlah kuat sgt mcm dia tue...sampai x makan nasi kot, mmg x ar...huhu...cukup2lah pasal berat badan ye...kalo misi aku berjaya utk trn kan 3kg ni nnt aku cerita lagi...sebelum berceloteh lebih pjg lagi, kat sini jgk aku nk tunjukkan pic2 keadaan bilik aku plus dylla time study week hari tu...konon2 iklan ar kejap..hehe..kalo bakal mak mertua tgk ni konfem x jadik amek bwt menantu...hahaha :p

- meja study yg mmg aku seorang je guna-


- buku2 n nota2 kami bertaburan ye...ecececehh-


-air jarang harus ade ye-


-katil sapelah ni??de bantal pink of course sy pnye :P-


-dylla pnye katil ade buku sbb dy mmg study ats katil :)

now,picture2 ni sume ni jadi kenangan aku je kalo rindu kat kuantan...lps ni xdelah lagi setiap kali nak tido aku n dylla akn bercerita,berangan pk mase dpn sampai mata yg ngntok pn jadi segar...xde lagi dgr suare bdk2 junior memekak2 try usya2 akak2 senior... xde lagi jln panas2 nak g arked,ecm, n mega.. xde lagi ejah dtg bwk gosip2 panas...xde lagi syuhada yg dtg nak tompang bilik air sbb kin lambat sgt...utk bdk group B plak,xde lagi sesi2 umpatan bersame adzrul n hisyam dlm kelas bel mr.hiu...xde lagi dgr jeritan suare si  uza...xde lagi sesi2 bermanje2 dgn wawa....xde lagi cerita2 cinta yg x jadi bersame si intan...hanging out...sumelah...argghhhh, i will miss u guys!!! pasni xde dah lagi bende2 tue sume...sepanjang 3 sem, mcm2 jadi.. pecah rumah...masok rumah baru...gadoh...pecah bilik...tkr2 geng...dari sekilau tercampak kat pdg lalang...kenal2 ngn adik junior yg annoy yg baik, yg muke mcm ''abg''...hahaha...pasni dah xdpt tgk bdk tu lagi!!! huhuhu...kaylah, semoga berjaya bwt sume!!!! aku nak korg tahu yg aku mmg syg korg sume!!! best sgt dpt kenal korg...pic2 kat bwh ni lak detik2 terakhir kat uitm kuantan....layan~

-mkn mlm terakhir bersame-


-kin-


-paper terakhir-


-naik bas kali terkahir-


-time dinner-


-sy n dylla dpt hamper,ejah tlng gayekan je-


-with baby n dylla-


picture kat sini sket je...nak tgk yg lain sila pergi ke album last memories ever kat fesbuk ae...hehe...  :)







No comments:

Post a Comment

luahan rase