Sunday, September 26, 2010

gusar~

dah 2 malam xdpt tido dgn tenang dan aman...bukanlah aku ni study maut sgt tapi entahlah sebab kecuakkan yg melanda mmg sampai ke siang harilah aku xdpt tido..and now malam ni perkara yg same jadi lagi... aku penat sgt2 dah ni... rase nak nangis je... rase sgt tension biler cbe utk tido tapi xberjaya... ditambah plak keadaan bilik yg panas mcm dlm oven mmg buat aku rase stress tahap nak terjun bangunan...and now i really need my mum... rase rindu sgt dgn ma aku...kalo kat rumah xdpt tido mesti dia ajk aku tido dlm bilik dia dan aku dgn mengadenye akn mintak dia peluk aku...hahaha...malunye cerite bende ni kat blog...but now, aku mmg rindu detik2 itu... final exam tinggal satu je paper lagi...aku harap sgt MTC 087 ni soalan dia x mencabar mcm aku jwb paper ekonomi tadi... rase nak bunuh diri je..dan sekarang aku berharap sgt dpt lelapkan juga mata ni... otak aku dah x dpt berfungsi dgn cerdas lagi biler badan dah jadi lemau mcm ni...

p/s i really need u mum :(

No comments:

Post a Comment

luahan rase