Monday, September 20, 2010

sebab kenyang.

okay,current mood is sgt2 kenyang sbb baru je lps melantak makanan yg aku beli dari arked!! sedap ooo, lame gler x makan kt arked.. ceh,padahal baru 2 mggu je xbeli makanan kat situ.. amboi, dulu aku bkn main kutuk lagikan makanan2 kat arked tu but now biler dah ujung2 ni barulah tersedar yg x sume bende kite benci tu akan menjengkelkan kite bwt selame2nye..hehe..pasni mesti rindu nak makan kat kedai akak mengandung even akak tu dah bersalin pn still nak panggil name tue jgk..xpun rindu nak makan kat kedai kakak cantik..dua kedai ni jelah yg aku ngn kwn2 aku betul2 yakin qualiti kebersihan dan kesedapannye... weee~ padahal xde bende sgt pn nak cerita tapi sebab kenyang sgt2 so berblog lah sekejap..kejap lagi nak kena smbg study balik.. byk lagi kot x revise...takot sgt2... dah tahu byk x study mlm tadi bleh lak aku ni p lepak2 kat d'nelayan tu lame2kan.. tgk bola lak tu...huhu..padahal bkn minat sgt pn.. but it's ok, kesian plak kat syuhada yg dah bermastautin lame kat pdg lalang ni and dy xkuar2 pn.. dok je dlm bilik study...huhu..pelajar cemerlanglah katakan... sekarang dia plak balik  PD nak g dating dgn abg sayang dia tue...hopefully,u have a safe journey ok..di samping itu,aku ni tgh  menunggu2 kepulangan roomate tersyg cik Adilla tu yg dari tadi xdpt dihubungi..arap2 dy ok jelah dan tiba kat kuantan ni dgn selamatnye..ok, kepade kakak aku si acik gedik tue mmg terharu gler bace blog ko even mmg nk muntah ijau pn..haha..aku terharu part ''abg bulu'' tu je...rindu sgt2 kat dia...eeeeiii, jahatlah ko bwt aku touching lak kan nak2 exam ni... adoyaiii...dahlah hari tu xleh nak pergi pusara dia sbb period tapi xpelah, nnt balik ni kalo xde aral aku kan pergi ziarah jgk... kat sini jgk aku nak mntk maaf byk2 kepada dia yg aku sakiti, bagi aku mase utk diri aku dulu ye sbb aku sendiri pn keliru dgn perasaan aku..xde niat pn nak bwt kau sedih..kau terlalu baik utk aku dan aku rase aku x ckp layak utk kau... sorry awk~  oklah, mase utk study!!! chaiyok!! hahaha, study lah sgt kan...PEACE!! =P

No comments:

Post a Comment

luahan rase