Thursday, October 21, 2010

21.10.2010

tak sangka sgtsgt hari ni menciptakan sejarah baru utk aku...walaupun tarikh dia x cantik mcm 10.10.10 or 20.10.2010 but aku tetap akn igt sampai biler2...hehe...meninggalkan seribu satu kenangan manis bwt aku... nak story lebih2 aku sendiri pn malu... ape yg aku main2 selame ni x sangka bertukar jadi satu bnde yg serius... ye dulu aku mmg suke sgt main2 sampai aku sendiri malu nak igt ape yg aku pernah bwt dulu tue...segan wei... suke sgt usik org kan xsangka plak sampai terpaut...hahaha... sampai skrg kalau igt ape yg jadi tadi akn bwt aku senyum je... mmg dah xboleh nak cover ni...hikhikhik... aku just mengharapkan apa yg terbina kali ni akn terus berkekalan dan xkan jadi mcm kisah yg sudah2... serious aku xnk rase kecewa dan sakit lagi... mungkinkah ape yg aku carik selame ni aku dah jumpe??? entahlah hanya mampu serahkan segalenye pade takdir... yang pasti aku xkan main2 lagi...kali ni aku betul2 serius, xnak dah nakal2 lagi... tapikan, aku still takot sbb bende ni sume makan mase yg lame utk betul2 pastikan ia jadi kenyataan...mungkin lapan tahun lagi... lagi cpt lagi bagus... hahaha... semoga segalanye berjalan lancar... AMIN~ =)


sumenye disini :)





2 comments:

luahan rase