Tuesday, October 19, 2010

sekadar meluahkan.

sejak dua menjak ni aku asyik nak emo je...aku pn xtahu knape... mcm2 masalah dtg silih berganti dan aku cukup2 penat utk menghadapinye...aku tahu aku sgt2lah ego and mmg susah sgt nak mengaku kalah...ya ALLAH, tolonglah turunkan ego aku ni supaya keadaan kembali normal mcm dulu... kat sini jgk aku nak ucap berbyk2 terima kasih kpde dia yg selalu dgr masalah aku ni...tapi sorrylah, x sume aku boleh cerita kat kau... kau pn ade life kau sendiri dan aku xnk bebankan kau dgn hal2 leleh aku ni... yg aku harapkan, kau sentiase ade kat sisi aku biler2 je aku perlu... kdg2 aku rase bersalah sgt sbb selalu je kacau2 kau... aku bwt tu sume sbb nak carik ruang utk happy kan sikit diri aku ni yg kdg2 rase stress mcm nak bunuh diri.... aku rase setakat ni, kau xpernah bwt aku rase jemu pn.. thanks my dear..xpernah penat layan kerenah aku... aku tahu kdg2 mesti kau rase nak muntah jgk kan =) selain tu, tq jgk, bwt  adilla yg terus bagi aku nasihat berbakul2 supaya betulkan balik keadaan ni...dylla, kau tahu x aku rindu sgt nak nangis dpn kau sampai kau pn stress.. hehe... jahatkan???  skrg aku mmg down... rase x bersemangat je.... aku nk happykan sume org sebenarnye tapi kdg2 aku pnye tindakan boleh bwt org lain slah phm... so bwt mase ni aku lagi suke utk mendiamkan diri... aku dah xnk lukakan hati sape2... semoga hal ni selesai cpt...aku takot makin lame makin parah plak... aku syg mereka semua.... Ya ALLAH, berkati dan lindungilah kami semua.....

No comments:

Post a Comment

luahan rase